2024-12-25, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Man kan ju äga utan att ha snott också . Men okej, bär skor då och strutta runt på stan om du gillar det.
Jag struttar inte. Jag går med stil. Starka fotleder från ask styrketräning...
Citera
2024-12-26, 10:38
Medlem
https://www.sex.com/pin/57035554-foo...-huge-cumshot/
Citera
2025-05-07, 22:57
Medlem
Silltunnas avatar
Snart börjar barfotasäsongen!
Citera
2025-05-09, 23:12
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Snart börjar barfotasäsongen!

Jupps! Bästaste årstiden på hela året! Jag har redan spanat in flera fina sandalfötter ute på stan!

Sen har jag haft sån oförskämd tur att jag fått jobb på ett ställe med många andra tjejer, öppet kontorslandskap och helt i avsaknad av klädkod! Så det är en hel del fina flipflops och sandaler man kan spana på inne på kontoret!
Citera
2025-05-11, 13:32
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia.C.Rose
Jupps! Bästaste årstiden på hela året! Jag har redan spanat in flera fina sandalfötter ute på stan!

Sen har jag haft sån oförskämd tur att jag fått jobb på ett ställe med många andra tjejer, öppet kontorslandskap och helt i avsaknad av klädkod! Så det är en hel del fina flipflops och sandaler man kan spana på inne på kontoret!

”Andra tjejer”…skriver du. Ska man tolka det som att du är tjej? Ovanligt med kvinnliga fotfetischister…
Citera
2025-05-11, 20:26
Medlem
Citat:

har du sex med dessa foppatofflor?
Citera
2025-05-12, 23:54
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersbachmann2
har du sex med dessa foppatofflor?

Foppatofflor är ett gräsligt fult otyg, och alla personer som är äldre än 8 år och blir påkomna med att ha på sig sådana borde skickas upp till straffkolonier i djupaste Norrland!

https://sv.wiktionary.org/wiki/foppatoffel BLÄ!!!

Sedan får du gärna utveckla hur det går till att ha sex med en foppatoffel...
Senast redigerad av Felicia.C.Rose 2025-05-12 kl. 23:56.
Citera
2025-05-13, 07:12
Medlem
Svettigfots avatar
Underbart säsongen för fötter har börjat är efter vintern utsvulten så nu har jag fullt upp och ta igen allt 🦶🦶
Citera
2025-05-13, 20:49
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
”Andra tjejer”…skriver du. Ska man tolka det som att du är tjej? Ovanligt med kvinnliga fotfetischister…

Ja... jag tror det är kombinationen av två inte helt vanliga egenskaper som ställer till det.

Säg att 10procent av alla tjejer gillar andra tjejer, och att 10procent av alla som gillar tjejer också gillar tjejfötter.

Det betyder alltså att 10procent av alla killar(som också gillar tjejer) gillar tjejfötter, men endast 1procent av alla tjejer gillar tjejer och tjejfötter.
Citera
2025-05-13, 21:49
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ja... jag tror det är kombinationen av två inte helt vanliga egenskaper som ställer till det.

Säg att 10procent av alla tjejer gillar andra tjejer, och att 10procent av alla som gillar tjejer också gillar tjejfötter.

Det betyder alltså att 10procent av alla killar(som också gillar tjejer) gillar tjejfötter, men endast 1procent av alla tjejer gillar tjejer och tjejfötter.

Jo så blir det ju. Men gav det svar på min fråga egentligen? Hör du till enprocentaren?
Citera
2025-05-13, 22:28
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
Jo så blir det ju. Men gav det svar på min fråga egentligen? Hör du till enprocentaren?

Jag är ALLTID outliern och 1procentaren!

Edit: Jag är seriöst förvånad över att jag lyckats överleva i ett stycke så länge som jag gjort, och inte sitter på institution nu...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in