2005-11-09, 20:41
Medlem
Nemesis1s avatar
Att nå mobiltelefoner i Sverige är lite omständigt för mig då jag inte bor i landet själv, så jag tänkte att man kanske kunde göra det lättare för sig med hjälp av någon sådan sida... Några tips??
Citera
2005-11-09, 20:46
Medlem
piccaros avatar
http://www.smslandet.se
fast den är inte så bra man måste bli medlem på massa skit för att kunna skicka gratis sms
Citera
2005-11-09, 20:58
Medlem
Knarkads avatar
Inpoc.se har en bra SMStjänst där du slipper reklam i dina sms + att SMS:et kommer få ditt mobilnummer som avsändare. Du kan skicka 3 stycken gratis till andra som är medlemmar på inpoc, eller så kan du köpa SMS så du kan skicka till vem du vill.

Hur som helst så får du några gratis SMS vid registrationen som du kan skicka till vilken mobil som helst. Gratis i början.
Citera
2005-11-09, 21:24
Bannlyst
Googla gratis sms!

Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Att nå mobiltelefoner i Sverige är lite omständigt för mig då jag inte bor i landet själv, så jag tänkte att man kanske kunde göra det lättare för sig med hjälp av någon sådan sida... Några tips??

Så får du en mängd svar....SMS-landet är dock bäst tycker jag...bara & svara på deras erbjudande av olika slag för att få gratis sms. T.ex få ett comviq-net kort hemskickat...30 sms...kortet kan du ju slänga eller nåt sen...
Citera
2005-11-09, 21:27
Medlem
www.passagen.se 1 eller 3 om dagen kommer inte ihåg, tror att det var 1.
Var försiktig med ditt konto om du reggar ditt tel nr så kan du inte regga om det senare.
Citera
2005-11-10, 09:34
Medlem
Inpoc är den bästa enligt mig då
Citera
2005-11-11, 13:00
Medlem
passagen

om man rensar cashen och startar om IE kan man skicka ett till osv.. hur många gånger som helst.. eller ta bara bort passagens cookie..
Citera
2009-12-17, 21:26
Medlem
Farbror Fazers avatar
Dags för en jävlar anamma-bump!

Har alltid användt www.smsme.se för att skicka gratis. Innan så kunde man skicka hur många man ville, detta har senare sänkts till 10 och därefter snabbt till 5 och nu slutligen 3.

När man går in på sidan så visas introreklamen 2 ggr också (tillkommit nu på senare tid) så man märker TYDLIGT hur sidan sakta dör. (sidan lever på reklamvisningar och klick)

Nu undrar jag vad ni använder för sidor? De jag hört om förutom smsme har bara tillåtit 3st om dagen, och det är ju precis vad smsme ger just nu, så letar efter större limit.
Citera
2009-12-18, 05:22
Medlem
Fordies avatar
Fin bump.

Rekommenderar www.gratissms.se, bara ta deras kampanjer och skriva i nåt påhittat namn så får man hundra gratis sms och det kommer nya kampanjer hela tiden. Vissa är dessutom bra som man vill ha, typ trådlösa hörlurar för 49kr om man tecknar 3 mån med en tidning och man läser det finstilta och ser till att man kan säga upp sen.

Toppensajt imo!

Men numera bor ju nemesis i sweden så ett halebop eller comviq du laddat med 200kr så skickar du gratis till alla.

/Fordie
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in