Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-01-22, 09:16
  #37
Medlem
mastejags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larswad
Jag kan bara inte hjälpa det, men jag tycker hon är så gräsligt dålig på mat.
Det finns fan inte ett enda recept som hon inte fuckat upp.
Varje gång jag ser något från henne så vet jag att det blir katastrofvidrigt.
Hon gör det onödigt komplicerat, klantar sig med temperaturer och kryddning.
Hur fan tog hon sig fram?
inte kompetent nog att ha någon synpunkt om dina kommentarer men för att vara lite rå och hård så, hur hon tog sig fram; titta på henne och betänk att hon kom fram under "barnaåldern" av såväl kockar i tv som media i stort tog stora kliv framåt snabbt.

Är ju fortfarande svårt att säga att hon inte är ganska het
Citera
2024-01-22, 11:01
  #38
Medlem
Lökigt att hon deklarerat att frukt i lagade rätter är "jätteäckligt". Hon får inte ens ner flygande-jakob. Ackompagnerat av kräkljud och två fingrar symboliskt i halsen. Har hon missat att hela världen utom infarktbältet använder det? Och att cross-over-kök kommit för att stanna. Vilka lagar hennes mat? Storkök för äldre-äldrevården?
Citera
2024-02-13, 08:36
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastejag
inte kompetent nog att ha någon synpunkt om dina kommentarer men för att vara lite rå och hård så, hur hon tog sig fram; titta på henne och betänk att hon kom fram under "barnaåldern" av såväl kockar i tv som media i stort tog stora kliv framåt snabbt.

Är ju fortfarande svårt att säga att hon inte är ganska het
Men det kan ju ligga något i att det var i tidsåldern när Jimmie Oliver och varenda jäkla tv kock skulle fram. De hade kunnat ställa fram vilken mupp som helst och folk hade kollat.

Och hennes yttre, helt subjektivt för varje person, men för mig ett spy medel. Inte minst när hon öppnar truten och skånskan ramlar ut.

Kommer ihåg en kollega för många år sen dom berättade att han hade ansträngt sig i timmar med en gryta i recept från henne. Han hade följt allt perfekt och det smakade ren jävla skit. Han var asförbannad.
Kan förstå det, jag har bara sett en massa usla matlagningar och recept från denna dam.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback