Brukar köra SSB Melee med en polare men handkontrollerna börjar snart ge med sig. Går det att få tag på nya handkontroller till GC idag eller är det helt kört?
Brukar köra SSB Melee med en polare men handkontrollerna börjar snart ge med sig. Går det att få tag på nya handkontroller till GC idag eller är det helt kört?
Dessa går att köpa: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2876530 Finns på discshop och retrospelbutiken. Annars säljer butiker som webhallen kopior men jag hade nog satsat på original.
Dessa går att köpa: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2876530 Finns på discshop och retrospelbutiken. Annars säljer butiker som webhallen kopior men jag hade nog satsat på original.
Riktigt bra pris på den, med tanke på att den är ny enligt sidan? Blir dock svårt för mig att beställa den därifrån då jag bor i Spanien temporärt. Det går att köpa från Amazon för 800 kr men det känns något överprisat. Funderar på att fråga i fall de skulle kunna skicka kontrollern för en pålagd summa.
Riktigt bra pris på den, med tanke på att den är ny enligt sidan? Blir dock svårt för mig att beställa den därifrån då jag bor i Spanien temporärt. Det går att köpa från Amazon för 800 kr men det känns något överprisat. Funderar på att fråga i fall de skulle kunna skicka kontrollern för en pålagd summa.
Du har ingen i din familj eller bekantskapskrets som skulle kunna köpa kontrollen och sen skicka den till Spanien?
Jag har en Nintendo Gamecube som jag haft sedan 2004. Senaste åren har det inte blivit mycket spelande på den. Kanske att man skulle damma av den och kolla upp lite fler spel till den.
Jag har en Nintendo Gamecube som jag haft sedan 2004. Senaste åren har det inte blivit mycket spelande på den. Kanske att man skulle damma av den och kolla upp lite fler spel till den.
Det är det värt, tyvärr har många spel blivit mycket dyrare och vissa spel svårare att få tag på.
Det tycker jag absolut att du bör göra! Tipsar om lite spel nedan. Men köper du alla så får du nog räkna med cirka 10k-12k om du lyckas hitta dem.
Chibi Robo kan kosta skjortan, har sett de gå för 3k men även 1.5k.
Kirbys Air Ride 1200-2000kr
F-Zero GX 1200 - 2000kr
Paper Mario går för ungefär 1200-2000kr.
Eternal Darkness 800 - 1000kr
Pokemon Gale of Darkness 1000-1300kr
Pokémon Colosseum 800-1000kr
Lugi's Mansion 600-800kr
Super Smash Bros: Melee 500-700kr
F-Zero GX
Luigi's Mansion
Kirbys Air Ride
Super Smash Bros: Melee
Eternal Darkness
Super Mario Sunshine
Paper Mario: The Thousand Year Door
Pac-Man World (alla, men främst 2:an)
Pokémon Colosseum
Pokémon Gale of Darkness XD
Pikmin 1 & 2
Chibi Robo
Super Monkey Ball 1 & 2
SSX 3
SSX Tricky
SSX On Tour
TL: Zelda - Windwaker
TL: Zelda The Collection
TL: Zelda Ocarina of Time (med Master Quest)
Metroid Prime
Wave Race: Blue Storm
TY The Tasmanian Tiger 1 & 2
Tales of Symphonia
Mario Kart Dubbel Dash
Mario Party 4,5 & 6
Sonic Heroes
Sonic Adventure Battle
Shadow The Hedgehog
NAMCO Museum
James Bond: Nightfire (Bra Multiplayer)
James Bond: Agent Under Fire
Senast redigerad av Vojvod 2023-02-10 kl. 17:39.
Är det ursprungsmodellen med dubbla utgångar?
Min är svart från releasedagen 2002, har digital-out. Tråkigt att konsoltillverkarna har fula ovanan att ALLTID strippa konsoler på bild/ljudutgångar och liknande när de gör förnyelser av hårdvaran.
Tråkigt så har jag varit dum nog att sälja alla spelen utom 2 som jag ursprungligen köpte till kuben i tonåren. Eternal Darkness är i alla fall en riktig gammal favorit, prislappen sitter kvar...sjukt att det kostade 649:- då
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!