2015-12-27, 12:36
Medlem
Vad säger ni? Vart är bästa utestället att fira in det nya året på i Stockholm?
Citera
2015-12-27, 13:07
Medlem
Provokatörs avatar
Ät en middag på Gondolen runda av med lite drinks i baren, och innan tolvslaget så ber du att någon ur personalen hämtar dina ytterkläder. Gå sen förbi baren norrut och längst ut i fingret, där finner du 2 små passager ut på en privat balkong. Väl ute så njuter du av din ciggar och skålar i skumpa med dina finaste och bästa gäster. Där har du Stockholms bästa 'uteställe' på nyår, bästa utsikten och helt ostört från den övriga pöbeln.

Här är en bild på hur utgången till balkongen ser ut. Länk.

Lycka till!

/Provokatör
Senast redigerad av Provokatör 2015-12-27 kl. 13:11. Anledning: Stavvnign
Citera
2015-12-27, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Ät en middag på Gondolen runda av med lite drinks i baren, och innan tolvslaget så ber du att någon ur personalen hämtar dina ytterkläder. Gå sen förbi baren norrut och längst ut i fingret, där finner du 2 små passager ut på en privat balkong. Väl ute så njuter du av din ciggar och skålar i skumpa med dina finaste och bästa gäster. Där har du Stockholms bästa 'uteställe' på nyår, bästa utsikten och helt ostört från den övriga pöbeln.

Här är en bild på hur utgången till balkongen ser ut. Länk.

Lycka till!

/Provokatör

Grymt! Tack för detta... Fortsätt gärna och fylla på med fler tips/ställen.
Citera
2015-12-27, 15:27
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XplayeR
Grymt! Tack för detta... Fortsätt gärna och fylla på med fler tips/ställen.

Du, ta inte för givet att det finns lediga bord så här fyra dagar innan nyår bara.
Senast redigerad av sajebis 2015-12-27 kl. 15:46.
Citera
2015-12-27, 20:48
Medlem
OG-lovers avatar
Funderar också på att klubba på nyår faktiskt. Kul att pröva någonting nytt. Som jag fattar det så är det bra drag på de allra flesta vanliga klubbarna i Stockholm?
Citera
2015-12-28, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Funderar också på att klubba på nyår faktiskt. Kul att pröva någonting nytt. Som jag fattar det så är det bra drag på de allra flesta vanliga klubbarna i Stockholm?

Också inne på att klubba. Vad tror ni? Marquise och Amba funtar jag på, säljer nyårsbiljetter på ticster... Annars mottages annat tips...
Citera
2015-12-28, 20:04
Medlem
plowhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Bra drag kan du nog räkna med, men inte nödvändigtvis bra i allmänhet. Räkna med att det kommer vara långa köer och osköna vakter och att dom största klubbarna kommer vara fyllda till max, utöver det i min mening alldeles för dyra biljetter i förhållande till vad man får (men alla tycker inte som jag )
Citera
2015-12-30, 18:12
Medlem
Vilka krogar har öppet till 3 på nyår? Jag och några polare tänkte åka in till stan lagom till tolvslaget och sedan ta ett par bärs nånstans.

Vi söker ett ställe där det kan vara en del folk, men inte kostar typ 300 kr i inträde, eftersom vi är studenter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in