Flashback bygger pepparkakshus!
2015-12-27, 10:56
Medlem
Hallå.

Jag gjorde en direktbetalning med paypal nyss. Men grejen är den att jag ångrade mitt köp och tänkte att pengarna kommer tebax in på mitt bankkonto igen, något som vet om det verkligen gör det? För det står att pengarna kommer in på trustly bank nu, och inte min. Låter lite fel va?

Mvh F1f2f3f4
Citera
2015-12-27, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f1f2f3f4
Hallå.

Jag gjorde en direktbetalning med paypal nyss. Men grejen är den att jag ångrade mitt köp och tänkte att pengarna kommer tebax in på mitt bankkonto igen, något som vet om det verkligen gör det? För det står att pengarna kommer in på trustly bank nu, och inte min. Låter lite fel va?

Mvh F1f2f3f4

Om man gör direktbetalning med paypal så får man ett kvitto via epost där det står att man betalat via trustly bank. Tror det är paypals 'banknamn', så lugna dig litet....... logga in på ditt paypalkonto och titta vad som händer där.

Vänligen.
Citera
2015-12-27, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WIGWAMBAM
Om man gör direktbetalning med paypal så får man ett kvitto via epost där det står att man betalat via trustly bank. Tror det är paypals 'banknamn', så lugna dig litet....... logga in på ditt paypalkonto och titta vad som händer där.

Vänligen.

Grejen är att det står att det är återbetalt till

''Du har överfört 490,00 SEK till Trustly Group AB med PayPal''

Alltså kommer inte mina pengar i på mitt konto? har även meiljat de.

Mvh f1f2f3f4
Citera
2015-12-27, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f1f2f3f4
Grejen är att det står att det är återbetalt till

''Du har överfört 490,00 SEK till Trustly Group AB med PayPal''

Alltså kommer inte mina pengar i på mitt konto? har även meiljat de.

Mvh f1f2f3f4

Pengarna går via trustly oavsett om du betalar eller mottager pengar så just nu så är det nog lite svårt att se om ett köp eller återbetalning håller på att genomföras. Prova att gå in på ditt paypalkonto, kanske måste du själv överföra pengarna därifrån till ditt 'vanliga' konto.
Citera
2015-12-27, 17:42
Medlem
borrizs avatar
Paypal använder Trustlys betaltjänst.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Trustly
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem