2015-12-24, 16:52
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordicShaman
Samtidigt som vi ligger som andra plats i världen på våldtäkter pgr av invandrare och det kastas granater på polis och vi belönar sexslavhandlare och eldtorterare inom ISIS med pengar, jobb och bostad så ska vi självklart ha en grädde på moset och ha en blatte till julvärd på TV som talar sig varm om ANDRAS traditioner som ramadan och sharialagar och jag vet inte allt.

Är det bara jag som tycker att det är något fel med den här bilden?

Nej, jag tycker också att det är något fel med den här bilden. Nämligen att den baserar sig på en förvrängd verklighetsuppfattning i en förvirrad hjärna.

Gina är en skön tjej. Lite väl klämkäck ibland, men det gäller ju för större delen av hennes yrkeskår. Tycker hon sköter sig bra.
Citera
2015-12-24, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TaIngaOrder
Haha, att folk faktiskt på riktigt är upprörda över att en person med invandrarbakgrund är hallåa under julafton är ju fantastiskt och sorgligt på samma gång. Hon är säkert ett JÄTTEHOT mot den "svenska kulturen och traditionen".

Ja hon är ett jättehot mot svenska kulturen och traditionen.
Citera
2015-12-24, 16:53
Medlem
Lydans avatar
Läs gärna mina andra inlägg angående vad jag tycker om Sveriges fega och havererade invandringspolitik, men att hopp på Gina och något sånt litet skit som julvärden är bara litet och tröttsamt.

Precis som när feministerna hoppar på beiga plåster. Gina är snarare ett exempel på att integration kan fungera under rätt förhållanden, rätt mängd och rätt politik.

Hon, eller SVTs val av julvärd, är inget bra exempel på hur kasst det fungerar i Sverige idag.
Citera
2015-12-24, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Nej, jag tycker också att det är något fel med den här bilden. Nämligen att den baserar sig på en förvrängd verklighetsuppfattning i en förvirrad hjärna.

Gina är en skön tjej. Lite väl klämkäck ibland, men det gäller ju för större delen av hennes yrkeskår. Tycker hon sköter sig bra.

Du menar att verklighetsuppfattningen är förvrängd?

Du vet på allvar alltså inte att det jag sa faktiskt händer på riktigt?
Citera
2015-12-24, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lydan
Läs gärna mina andra inlägg angående vad jag tycker om Sveriges fega och havererade invandringspolitik, men att hopp på Gina och något sånt litet skit som julvärden är bara litet och tröttsamt.

Precis som när feministerna hoppar på beiga plåster. Gina är snarare ett exempel på att integration kan fungera under rätt förhållanden, rätt mängd och rätt politik.

Hon, eller SVTs val av julvärd, är inget bra exempel på hur kasst det fungerar i Sverige idag.

LITET HOT???

Hon stjäl min julafton, hon har våldtagit min heliga jul totalt med sitt Andra traditioner snack.

Jävla äckliga blattehora.

Jag ska anmäla SVT för grova kränkningar och trakasserier!!!
Senast redigerad av NordicShaman 2015-12-24 kl. 16:59.
Citera
2015-12-24, 16:57
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Tycker Gina är helt fantastiskt som julvärd och passar väldigt bra in i det nya Sverige!
Det där är nog det mest rasistiska uttalandet jag hört på länge.
Citera
2015-12-24, 17:00
Medlem
Citat:
Ja hon är ett jättehot mot svenska kulturen och traditionen.
Jahaja. Hur då? Förövrigt är det ju fruktansvärt att vi kollar på något så osvenskt som Disney på självaste julafton. Amerikaniserad sörja, är inte det också ett hot då? Skulle vara intressant och veta vad du är för typ av människa i verkliga livet som har så mycket hat i kroppen här.
Citera
2015-12-24, 17:02
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Tycker Gina är helt fantastiskt som julvärd och passar väldigt bra in i det nya Sverige!
Mycket rasistiskt uttalande! Vilka passar in och vilka passar inte in i ditt nya Sverige??
Citera
2015-12-24, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TaIngaOrder
Jahaja. Hur då? Förövrigt är det ju fruktansvärt att vi kollar på något så osvenskt som Disney på självaste julafton. Amerikaniserad sörja, är inte det också ett hot då? Skulle vara intressant och veta vad du är för typ av människa i verkliga livet som har så mycket hat i kroppen här.

Jag skulle vilja jobba på ett utrotningsläger som torterare, den typen av människa är jag.

Hänga upp blattar levande i köttkrokar och lemlesta dom på ett så smärtsamt sätt som möjligt.

Totalt utrota allt mörker så att kärleken och ljuset får frodas i ett svenskt Sverige.
Senast redigerad av NordicShaman 2015-12-24 kl. 17:07.
Citera
2015-12-24, 17:08
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Jag skulle vilja jobba på ett utrotningsläger som torterare, den typen av människa är jag.

Låter som en typisk gammal fin svensk tradition. Passar bra att du talar om "helig jul". Troll.

(Nu dök dessutom häxan Surtant upp. Svenskare kan det väl inte bli. )
Citera
2015-12-24, 17:10
Medlem
Citat:

Hänga upp blattar levande i köttkrokar och lemlesta dom på ett så smärtsamt sätt som möjligt.

Totalt utrota allt mörker så att kärleken och ljuset får frodas i ett svenskt Sverige.
Bra svar. Ser det som att jag vann argumentet.
Citera
2015-12-24, 17:19
Bannlyst
Det är lika förnedrande och förminskande att en muslim och antisemit ska leda julfirandet som det vore om en kristen drar igång ramadan..

Det är oacceptabelt, hedniskt och sjukt. Och självklart fungerar det enbart åt ena hållet, precis på samma sätt som rasism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in