2015-12-24, 22:39
Medlem
Falukorvsrulladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordicShaman
Det här är inget firande från hennes del!!!

DETTA ÄR VÅLDTÄKT PÅ SVENSK TRADITION!!!

Som du säger en antisemitisk muslim låtsas fira juden jesus födelse genom att berätta om sina muslimska traditioner.

FYFAN!!!

VÅLDTÄKT!!!

HÄNG LÖFVEN OCH ALLA FOLKFÖRRÄDARE FORT!!!

VAR ANSÖKER JAG SOM ARBETARE PÅ DET KOMMANDE UTROTNINGSLÄGRET???

Jag hittar inte gilla knappen men jag håller med dig till 100%
När ska svenskarna sluta hata sig själv så mycket? när ska dom inse hur mycket deras förfäder har offrat för att vi ska ha det så bra som vi har det idag?
Det handlar fan inte om att vi hade tur och föddes på rätt plats, våra förfäder jobbade ihjäl sig och försvarade landet till sista blodsdroppen, det är så man bygger ett land.
Citera
2015-12-24, 22:44
Bannlyst
Jag vet att jag kan verka lite schizofren, ena sekunden hatisk och oresonlig och den andra förstående och tolerant och diplomatisk.

Detta för att jag inte vill gå runt och hata, kämpar för att släppa de, även om det till viss del är legitimt så vill jag inte gå runt o bära på hat man mår inte bra av det. Men så blir det, man ser något förjävligt en kvinna stenad, "flyktingar" som anfaller lokalbyggdens kvinnor och sedan skriver man i affekt.

Men har insett att dessa ord står kvar och skadar folk. Håller delvis med mannen vi firar idag, ibland bör man vända andra kinden till. Tyvärr lär väl dom hatiska inläggen kvarstå men det enda jag kan göra är att använda denna kristna högtid av reson och värme för att i framtiden bättra mig.

Vill be om ursäkt till muslimer jag sårat med vissa av inläggen och önska hela sveriges befolkning en riktigt jävla god jul.

Med detta sakt tycker jag Gina ska få vara ifred nu, hon är inte ansvarig för några våldtäkter. Tycker hon gjorde en klart godkänd insats. Vill tacka henne för kvällen och även önska henne en god jul.
Citera
2015-12-24, 22:44
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukorvsrullader
Jag hittar inte gilla knappen men jag håller med dig till 100%
När ska svenskarna sluta hata sig själv så mycket? när ska dom inse hur mycket deras förfäder har offrat för att vi ska ha det så bra som vi har det idag?
Det handlar fan inte om att vi hade tur och föddes på rätt plats, våra förfäder jobbade ihjäl sig och försvarade landet till sista blodsdroppen, det är så man bygger ett land.

Så är det.
Problemet är att de som kritiserar vårt land mest kommer från folk som INTE har ett eget land: Gina (Palestina), Özz (Kurdistan)....
Där har man varken slitit eller försvarat sitt land.
Vill vi ha det så även här? Ja då ska vi släpa in dem i julefriden.
Annars inte.
Citera
2015-12-24, 22:46
Medlem
Sionisten Arne var lika dåligt val som muslimen Gina. Jesus avskydde judar och sa att dom vänt Gud ryggen och är djävlar, står i Bibeln. Talmud det är judarnas Bibel och i den står den värsta rasism som finns, alla andra är lägre stående än judar enligt judarnas Talmud.
Citera
2015-12-24, 22:57
Bannlyst
Förstår inte hur folk kan tycka att hon är speciellt vacker. Ser ut som en random översminkad förortsarab...
Citera
2015-12-24, 22:58
Medlem
Hade det inte varit hon så hade vi varit rasister - ni vet, tomten kommer ju från månen .
Citera
2015-12-24, 23:03
Medlem
Grottgretas avatar
Jag tyckte det var trevligt när julkalendern inkluderade en sann regnbågsfamilj; Kakan Hermansson, hennes flickvän och adopterade barn.
Eller när Bengan i TV4 berättade för oss ursvenskar hur värdelösa våra traditioner är
Tydligen kommer tomten, St. Nikolaus, från Turkiet!
Citera
2015-12-24, 23:04
Medlem
Snailfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
jag tycker det är helt sjukt! Känns som om det görs allt för att verkligen förnedra svenska traditioner!

Planen är som vanligt "order out of chaos", vilket innebär att de vill bryta ned allting vi är och införa sin nya världsordning. Vilka är "de" kanske du frågar? Det är precis den hemläxan många måste börja göra om vi ska han en chans i det är läget. Att kasta skit på PK idioterna är ett rent tidsfördriv i alla fall, det kommer inte att lösa problem. De "duktiga" jävlar som sitter och hurrar på den här utvecklingen skulle nog bli jävligt snopna om de tog sig tiden och lärde sig att förstå vart allt det här är påväg och vart det kommer ifrån, den saken är då säker. Uttrycket "duktig idiot" får en helt ny innebörd när man börjar få en helhetsbild som inte bara gör en förbannad utan faktiskt föklarar nästan alla våra problem.

Det är inte människans inhemska natur eller den vite mannens kolonialism som gör att vi ständigt är i konflikt med varandra. Det här är en mycket gammal hemlig kultur av bedrägeri som utgör roten till det flesta av människans problem idag som jag ser det.
Citera
2015-12-24, 23:08
Medlem
cc_zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Så är det.
Problemet är att de som kritiserar vårt land mest kommer från folk som INTE har ett eget land: Gina (Palestina), Özz (Kurdistan)....
Där har man varken slitit eller försvarat sitt land.
Vill vi ha det så även här? Ja då ska vi släpa in dem i julefriden.
Annars inte.

Ah, det är därför det inte finns någon israel-palestina konflikt eller PKK.
Citera
2015-12-24, 23:09
Medlem
HilmerXs avatar
Själv så bojkottade skiten. Jag vill på intet sätt främja denna mångkulturella sörja.
Citera
2015-12-24, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NordicShaman
Samtidigt som vi ligger som andra plats i världen på våldtäkter pgr av invandrare och det kastas granater på polis och vi belönar sexslavhandlare och eldtorterare inom ISIS med pengar, jobb och bostad så ska vi självklart ha en grädde på moset och ha en blatte till julvärd på TV som talar sig varm om ANDRAS traditioner som ramadan och sharialagar och jag vet inte allt.

Är det bara jag som tycker att det är något fel med den här bilden?

Ni tycker att allt är normalt eller?

Sitter ni och myser framför TVn just nu? FÖR DET GÖR FAN INTE JAG!!!
Känns som man lever i ett helvete och våldsamt motstånd är befogat i dagens Sverige.

A till råga på det hörde jag en stor smäll ute precis, det är väl några muslimer som skjuter smällare på tiggare eller nått.

Stora diskussionsfrågan i den här tråden.

Upplever ni att allt är normalt?

Är det, det här ni vill ha?

Hur långt ska det behöva gå innan ni reagerar med våld?

Gina fick mig att inse en enda sak den här julen, att jag behöver beväpna mig.

Jag vet inte vad du vill komma med din trådstart, men den här tiden mellan 13-30 december är så mångkulturellt det kan bli. Så har det varit i flera tusen år. Våra svenska jultraditioner bär frukt av många olika kulturrepresentationer.

Inom den kristna jultraditionen förekommer det som Islam kallar ramadan i advent, dvs när kristna väntar på att jesubarnet ska födas. Egentligen reglerar inte evangelierna fastan under advent utan är en kvarvara från Sveriges forntid. Däremot reglerar evangelierna att fastan ska se vid påsktider.

Din tradition är inte min tradition och min tradition är inte min grannes tradition. Även fast både du och jag kan vara av svea-ätt betyder inte att vi utövar samma traditioner på samma sätt.
Citera
2015-12-24, 23:24
Medlem
Mr.Sifons avatar
När jag såg jul kallendern avslutning idag, enda avsnittet. Såg 10min. Sen såg jag Gina. Har inte sett på tv på ett tag. Fyfan vilken jävla mega dynga alltså. Att folk tittar på sånt här.. Illa. Riktigt illa. Och sätta sina barn framför det här. Tamefan änn värre! hu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in