2015-12-24, 12:18
Medlem
QP Cheeses avatar
Tjo.

Har fastnat för detta med serier att ligga och läsa på paddan, men jag uppskattar serier som är väldigt vuxna och lite i det mörkare slaget.

Ex på serier jag läst och gillar är tex Crossed, Ferals, Caligula. Det får gärna vara explicit och våldsamt. Så lite hämningar som möjligt är bara bra Gör absolut ingenting med naket och lite åt det erotiska hållet.

Så ös på med tips
Citera
2015-12-24, 13:39
Medlem
Tradingfin1983s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QP Cheese
Tjo.

Har fastnat för detta med serier att ligga och läsa på paddan, men jag uppskattar serier som är väldigt vuxna och lite i det mörkare slaget.

Ex på serier jag läst och gillar är tex Crossed, Ferals, Caligula. Det får gärna vara explicit och våldsamt. Så lite hämningar som möjligt är bara bra Gör absolut ingenting med naket och lite åt det erotiska hållet.

Så ös på med tips

Hej,

Tog själv hem volym 1 av Crossed för några dagar sen. Har ännu inte läst, tror dock inte mycket om serien och har väldigt låga förväntningar.

Men kan tipsa om Wolf Moon. Dock endast läst volym 1 men gillade den så länge i alla fall. Köpte även åt mig själv i julklapp John Muellers nyversion av Oink. Den har jag stora förhoppningar på, så släng en titt på den också.
Citera
2015-12-24, 14:08
Medlem
No-n-sences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tallswede
Serier av bra kvalité är True Detective, Breaking Bad och Game of Thrones såklart. Sen är band of brothers också att rekommendera om du ej har sett den innan.

Bra debut, TS avser tecknade serier.

Kirkmans Walking Dead i serieform borde tilltala?
Citera
2015-12-24, 16:33
Bannlyst
Kolla in Transmetropolitan kanske?
Citera
2015-12-24, 22:08
Medlem
QP Cheeses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradingfin1983
Hej,

Tog själv hem volym 1 av Crossed för några dagar sen. Har ännu inte läst, tror dock inte mycket om serien och har väldigt låga förväntningar.

Men kan tipsa om Wolf Moon. Dock endast läst volym 1 men gillade den så länge i alla fall. Köpte även åt mig själv i julklapp John Muellers nyversion av Oink. Den har jag stora förhoppningar på, så släng en titt på den också.

Dessa två ska jag spana in, tack.

Citat:
Ursprungligen postat av tallswede
Serier av bra kvalité är True Detective, Breaking Bad och Game of Thrones såklart. Sen är band of brothers också att rekommendera om du ej har sett den innan.

Citat:
Ursprungligen postat av No-n-sence
Bra debut, TS avser tecknade serier.

Exakt.

Citat:
Kirkmans Walking Dead i serieform borde tilltala?

Aa den har jag läst, helt ok men hade gärna sett den mer explicit.

Citat:
Ursprungligen postat av Skurtiz
Narcos, californication (inget våld där men mycket knulla)

Citat:
TS avser tecknade serier.

Rätt igen
Citera
2015-12-24, 22:11
Medlem
QP Cheeses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Kolla in Transmetropolitan kanske?

Hmm, inte riktigt vad jag söker. Tänk tv-serien Spartacus i serietidning, kanske tom ännu lite grövre. Där har du det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in