2015-12-22, 17:29
Medlem
Dofternas avatar
Hej! Finns det idag ngon restaurang, eller matbutik fr den delen, i Sthlm som tar Swish? Sitter utan visakort i ngra dagar och vill helst inte hlla p s mycket med kontanter.
Tack p frhand
Citera
2015-12-22, 17:33
Medlem
Diverges avatar
Vet att nr-ICA tar SEQR. Vore kanske ett alternativ. Swish tvivlar jag du hittar p annat n lokala loppisen
Citera
2015-12-22, 18:46
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diverge
Vet att nr-ICA tar SEQR. Vore kanske ett alternativ. Swish tvivlar jag du hittar p annat n lokala loppisen

Tackar! Det var jvel!
Citera
2015-12-22, 21:10
Moderator
rotadents avatar
Finns Swish ens fr fretag nnu? Det var ju diskussioner om det, men jag har aldrig sett det ngonstans. Hittills r det vl bara mellan privatpersoner det kan anvndas. Antar att bankerna inte r jttesugna p att konkurrera ut sina andra betallsningar fr fretag, tminstone inte frrn de kan f samma lnsamhet i Swish.
Citera
2015-12-22, 21:26
Medlem
JoeDevolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Finns Swish ens fr fretag nnu? Det var ju diskussioner om det, men jag har aldrig sett det ngonstans. Hittills r det vl bara mellan privatpersoner det kan anvndas. Antar att bankerna inte r jttesugna p att konkurrera ut sina andra betallsningar fr fretag, tminstone inte frrn de kan f samma lnsamhet i Swish.

Jag har betalat en ntbutik via Swish i somras. Vldigt smidigt. nskar att alla kunde brja med det. Har aldrig sett en restaurang erbjuda den betalningsmetoden och jag testar skert 50 olika lunchhak om ret i hela landet.
Citera
2015-12-22, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent

Jod, det finns. Sedan sommaren 2014, s den mjligheten har funnits i ver ett r. Bland annat har jag sett min favoritpizzeria och flera mataffrer erbjuda sina kunder att betala via Swish. Dessvrre bor jag inte i Stockholmstrakten s kan knappast tipsa ts om sdana stllen dr.
Citera
2015-12-23, 12:04
Bannlyst
Olika foodtrucks tar swish
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här