En bekant till mig bjöd på en otroligt god cigarett. Ciggen var väldigt fint rullad med ett rött filter och svart papper tror jag(?) Märket var President eller Senator eller nånting i det stuket, exklusiva tydligen. Finns dessa i Sverige och vart kan man köpa de isännafall? Jag är bosatt i Stockholm så gärna där.
Tack
En bekant till mig bjöd på en otroligt god cigarett. Ciggen var väldigt fint rullad med ett rött filter och svart papper tror jag(?) Märket var President eller Senator eller nånting i det stuket, exklusiva tydligen. Finns dessa i Sverige och vart kan man köpa de isännafall? Jag är bosatt i Stockholm så gärna där.
Tack
Låter som att din kompis kommit över en cigarett som är tillverkad i USA för den RYSKA marknaden (om jag inte är fel ute så görs då och då specialutgåvor av denna).
Den ska iaf inte vara en typisk American blend. Utan vara mer baserad på Orient-tobak. Säg mig var cigaretten händelsevis längre och tunnare än en "vanlig" cigg?
Eller var den bara lite sötare och smakade lite grapefrukt?
-hur som så tror jag inte att du hittar den i sverige.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!