2015-12-17, 21:25
Medlem
På boklagret där jag har fått en lönebidragsanställning finns det en hel del kvinnor. Många av dem har nog haft sin beskärda del av problem i livet och verkar lite sköra. Överhuvudtaget verkar det inte vara så många "normala" som jobbar här.

Jag tänkte att det kanske innebär att de inte är så kräsna som andra kvinnor ofta är. Jag vet att jag inte har så värst mycket att erbjuda. Ingen egen bostad, ingen bil, kläder köper jag på Lidl.

Jag har varit och tagit en fika med ett par av dem. Det har ändå gått rätt så bra, ända tills de hör att jag bor hemma hos mamma. Är det verkligen så farligt? Jag har ju trots allt eget rum.
Citera
2015-12-17, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Besserschmitt
På boklagret där jag har fått en lönebidragsanställning finns det en hel del kvinnor. Många av dem har nog haft sin beskärda del av problem i livet och verkar lite sköra. Överhuvudtaget verkar det inte vara så många "normala" som jobbar här.

Jag tänkte att det kanske innebär att de inte är så kräsna som andra kvinnor ofta är. Jag vet att jag inte har så värst mycket att erbjuda. Ingen egen bostad, ingen bil, kläder köper jag på Lidl.

Jag har varit och tagit en fika med ett par av dem. Det har ändå gått rätt så bra, ända tills de hör att jag bor hemma hos mamma. Är det verkligen så farligt? Jag har ju trots allt eget rum.

om du är 25 + så kanske det är förståeligt om de börjar fundera
Citera
2015-12-17, 21:32
Bannlyst
Det är detta jag säger men ni fattar ingenting.

Kvinnor vill parasitera på killar. Hur hade du tänkt att hon ska parasitera på dig om du bor hos din mamma?
Deras så kallade "kärlek" till dig är materiellt betingad och har du ingenting så är du ingenting för dem.
Citera
2015-12-17, 21:34
Medlem
Niggerbullens avatar
Säljer de kläder på Lidl?
Citera
2015-12-17, 21:37
Medlem
ekerilars avatar
Att ha en egen bostad är en viktig del av vuxenblivandet. Att du har en egen bostad gör dig självständig. Du har helt enkelt ett eget liv.

Så klart, är du tjugo år är det ingen big deal, men är du trettio börjar varningsklockorna ringa hos de flesta tjejer om du inte har en egen bostad.
Citera
2015-12-17, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Det är detta jag säger men ni fattar ingenting.

Kvinnor vill parasitera på killar. Hur hade du tänkt att hon ska parasitera på dig om du bor hos din mamma?
Deras så kallade "kärlek" till dig är materiellt betingad och har du ingenting så är du ingenting för dem.
skitsnack !!!! bara klart att tjejer föredrar en träff hos någon som har eget krypin att mysa på , inge konstigt alls , att det kan blir problem när mamma kliver in mitt med saft och bullar är väl ingen som gillar . därför tvekar de när de hör vart TS bor ........
Citera
2015-12-17, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
om du är 25 + så kanske det är förståeligt om de börjar fundera

Jag är 56. Visst, det är ovanligt att inte ha egen bostad vid den åldern, men helt chockerande ät det väl ändå inte?

Dessutom hade båda dessa kvinnor egna lägenheter, så om någon av dem hade velat ha samlag så hade inte det varit något problem.
Citera
2015-12-17, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggerbullen
Säljer de kläder på Lidl?

Javisst. Billiga grejer med OK kvalité.
Citera
2015-12-17, 21:41
Medlem
Citat:
Jag är 56. Visst, det är ovanligt att inte ha egen bostad vid den åldern, men helt chockerande ät det väl ändå inte?
Jo, att bo hos mamma när man är 56 upplevs som chockerande av de flesta normala människor.
Citera
2015-12-17, 21:42
Medlem
Ett ganska rimligt antagande är att du är en rätt omogen person.
Citera
2015-12-17, 21:43
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:

Dessutom hade båda dessa kvinnor egna lägenheter, så om någon av dem hade velat ha samlag så hade inte det varit något problem.
Haha så du parasiterar på din mamma sen ska du parasitera på en annan kvinna?
Citera
2015-12-17, 21:44
Medlem
Hmm... Nästa gång kanske jag ska säga att jag har en egen lägenhet men att jag hyr ut ett rum till en gammal dam.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in