2015-12-17, 20:50
Medlem
Nu äre så att jag har en fruktansvärd beslutsångest.. Jag har två drömmar men bara tid o pengar till att slutföra en av dom, antingen börjar jag att köra lite racing hemma i Sverige, eller så sticker jag utomlands o jobbar te.x Australien. Visste inte riktigt vart jag skulle skriva det här men det är nog på rätt forum ändå

Så alla motorsportare, bring me the advices :*
Citera
2015-12-17, 22:51
Medlem
lukashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikkola
Nu äre så att jag har en fruktansvärd beslutsångest.. Jag har två drömmar men bara tid o pengar till att slutföra en av dom, antingen börjar jag att köra lite racing hemma i Sverige, eller så sticker jag utomlands o jobbar te.x Australien. Visste inte riktigt vart jag skulle skriva det här men det är nog på rätt forum ändå

Så alla motorsportare, bring me the advices :*

Far du till Australien gör du pengar, stannar du hemma och racear gör du ej pengar?

Tänkte du satsa heltid på racingen? Så länge det ej är isracing lär du ju kunna köra det i Australien.

Res förfan utomlands, få ihop pengar så kan du ha racingen som en hobby. Som yrke är det för sent och du har antagligen för lite pengar till det.
Citera
2015-12-18, 08:16
Medlem
Jag har ju jobb hemma o vi är ett gäng som är sugen på att hålla på med racing, som hobby såklart. Om jag far till Australien så blir jag bara där ett år om jag inte vill vara kvar längre, så att racingen kan jag börja med efteråt faktiskt.

Nackdelen med Australien är att jag har kärring här hemma, vettefan vad det blir av hon men det löser sig nog

Tror att det blir Australien ändå, verkar vara en sån jävla bra upplevelse.
Citera
2015-12-18, 08:23
Bannlyst
är du duktig så satsar du på racingen så klart vad kör du , hur länge har du hållit på , och vad har du uppnått med din racing hitills påverkar också dina beslut ....................
Citera
2015-12-18, 16:27
Medlem
Från pappa*
Citera
2015-12-18, 21:40
Medlem
hesons avatar
Racing är en bra hobby, en väldigt dyr hobby, satsa på lönsamt yrke som prio1 medans du lägger din lediga tid på att försöka påvisa att du är ett underbarn och supertalang i racing.

För alla andra än underbarn är racing ett roligt sätt att göra av med pengar! Det finns såklart dem som inte är underbarn som tävlar i racing, de är underbarn i business eller så innehar de flexibel etik och moral.

Australien har fantastisk racing!
Citera
2016-03-14, 02:05
Medlem
Följ ditt hjärta och magkänsla Du kommer inte ångra att du försökte med något som inte gick utan snarare ångra att du inte försökte i så fall så gör det du känner mest för!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in