• 3
  • 4
2015-12-19, 13:40
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Tidpunkten den är skapad ger en ledtråd samt så när du väl har valt en punkt så kollar Windows upp vad som ändras och visar resultatet för dig. Men du kan/ska inte använda det nu när du har gått till W10 eftersom de gällde när du hade W7. Om de ens finns kvar.

Har du provat att avinstallera skyddslösningen och sedan installera W.L.E 2012.

Problemen du har nu verkar vara de som många andra också har efter "fixen", vilken var en akut delvis fixande fix. Det kommer en full fix inom en snar framtid, såklart, så - vänta ? ! Hursom helst det var allt jag hade att komma med men du får väl kolla själv vad nätet säger.

OK, jag förstår. Tack för din hjälp så här långt i alla fall.

Jag har inte testat att installera Essential utan att avinstallera skyddslösningen. Men bör det vara värt ett försök tycker du? Det gick ju bra att göra det med aktiveringen förut innan problemen började.
Citera
2015-12-19, 14:08
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
OK, jag förstår. Tack för din hjälp så här långt i alla fall.

Jag har inte testat att installera Essential utan att avinstallera skyddslösningen. Men bör det vara värt ett försök tycker du? Det gick ju bra att göra det med aktiveringen förut innan problemen började.

Det var då det nu är en annan situation. Gör en backup av systemet, avinstallera skyddet och prova installera - går det inte så backa tillbaka med backuppen.
Citera
2015-12-20, 14:34
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenix1
Är nyfiken på win10 egentligen. Men jag har ingen lust att lägga pengar på det och sen är jag orolig för att alla installerade program etc inte ska funka. I synnerhet två kontrollerkort som inte har drivisar till win8 eller win10.
Tycker att win7 är ganska perfekt. Ser inget tungt skäl att byta. Älskar dessutom Aero som inte finns på win10.

Jag väntar fortfarande på att läsa om ett tungt argument för att gå upp till win10.

Jag har kort win 7 några år och var ganska nöjd med det tills för ett halvår sedan, då det började krångla nyinstallerade då win 7 men började krångla efter en månad, körde loader på win 7. Fick erbjudande om gratis win 10 så jag prövade uppgradera, och är mycket nöjd, har funkat utan problem flera månader nu, och jag har nu en laglig licens. Så jag tycket du ska pröva, är bara gratis nåt halvår till så passa på.

Ursäkta för ot

PS har inte tagit nån hänsyn till kontrollerkort eller Aero vad det nu.är...
Senast redigerad av Enydrion 2015-12-20 kl. 14:37.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in