2016-06-11, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Det vet jag inte.

Vet du inte vad du tror? Okej.
Citera
2016-06-11, 13:38
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sultan
Vet du inte vad du tror? Okej.
Tro och veta är två skilda saker.
Det är svårt att veta 100% vilka som är oskyldigt dömda eller Skyldiga..Tro vem som är skyldig eller oskyldig går alltid.

Qvick är ett levande exempel hur svårt det är.
Citera
2016-06-11, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Tro och veta är två skilda saker.
Det är svårt att veta 100% vilka som är oskyldigt dömda eller Skyldiga..Tro vem som är skyldig eller oskyldig går alltid.

Qvick är ett levande exempel hur svårt det är.

Jaha men nu frågade jag ju vad du tror inte vad du vet eller inte vet, eller vad du anser om begrepp som att tro och veta. Kan du sluta med ditt kvasiintellektuella svammel?

För övrigt var det ju därför jag dryftade förslaget att det skulle behövas att man blir fälld vid två separata tillfällen för våldsbrott/mord för att dödsstraff ska tillämpas. Om någon nu skulle bli oskyldigt fälld två gånger så får det helt enkelt anses som ett nödvändigt ont.
Citera
2016-06-11, 17:15
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aBCxDEF123
Mattias Flink blev släppt vilkorligt den 11 juni 2014. Undrar hur långt tid Leif Axmyr kommer vara utanför murararna?
Då hoppas jag att Flinck blir duktigt misshandlad då och då. Mer förtjänar inte fanskapet.
Citera
2016-06-12, 11:09
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Då hoppas jag att Flinck blir duktigt misshandlad då och då. Mer förtjänar inte fanskapet.

Man skall nog inte "bättre på" samhällets utdömda straff. Då är man ju kriminell själv. Varför har Axmyr ring i örat? Är han homofil?
Citera
2016-06-12, 13:30
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Man skall nog inte "bättre på" samhällets utdömda straff. Då är man ju kriminell själv. Varför har Axmyr ring i örat? Är han homofil?

Har man suttit 30 år på kåken har man kanske mindre koll på modet. Med hans självupptagna ego är det väl inte heller osannolikt att han tror att han styr modet.

Men hursomhelst! Är det någon som sett honom nu på fri fot?
Citera
2016-06-12, 17:30
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Har man suttit 30 år på kåken har man kanske mindre koll på modet. Med hans självupptagna ego är det väl inte heller osannolikt att han tror att han styr modet.

Men hursomhelst! Är det någon som sett honom nu på fri fot?

Han skall visst vara i Halmstad - om någon har vägarna förbi. Hur mycket pengar är han skyldig?
Citera
2016-06-12, 20:04
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Han skall visst vara i Halmstad - om någon har vägarna förbi. Hur mycket pengar är han skyldig?

Jag är bara nyfiken på vad han sysslar med på dagarna. Missnöjd med folkpensionen?
Citera
2016-06-12, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Jag är bara nyfiken på vad han sysslar med på dagarna. Missnöjd med folkpensionen?

Han hänger väl i den lokala krislokalen. Antagligen sitter och och fikar mest hela dagarna.
Citera
2016-06-12, 23:13
Medlem
Burgesss avatar
De flesta kriminella är begränsat begåvade. Axmyr har nog en hög status i kris.
Citera
2016-06-13, 20:12
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:

Är det synonymt med bögar att ha öronpiercings?
I min värld är man bög när man har kuken i en annan mans röv eller vice versa.
Citera
2016-06-13, 21:02
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Är det synonymt med bögar att ha öronpiercings?
I min värld är man bög när man har kuken i en annan mans röv eller vice versa.

Förvisso, men vad vill Axmyr att det skall leda till att ha ring i örat? Jag tror nog att han är smygbög . . .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in