Min signatur verkar ha försvunnit. Blev nyligen avstängd en kortare period. Kan det ha med det att göra? Går det att få tillbaka texten som fanns i signaturen?
Min signatur verkar ha försvunnit. Blev nyligen avstängd en kortare period. Kan det ha med det att göra? Går det att få tillbaka texten som fanns i signaturen?
Blir man avstängd så raderas signaturen automatiskt.
Nej, du kan inte få tillbaka texten som stod i signaturen.
Det är användaren ifråga som lyckats radera den ena quote-taggen. Den andra taggen är som du ser kvar. Resultatet blir att det ser ut som att han skrivit ditt inlägg.
Sen brukar någon annan citera hans felaktiga inlägg och föra vidare misstaget.
Det är användaren ifråga som lyckats radera den ena quote-taggen. Den andra taggen är som du ser kvar. Resultatet blir att det ser ut som att han skrivit ditt inlägg.
Sen brukar någon annan citera hans felaktiga inlägg och föra vidare misstaget.
Mycket vanligt förekommande.
Omöjligt, det andra inlägget dök upp i samma stund som jag tryckte på "Skicka svar" knappen.
Omöjligt, det andra inlägget dök upp i samma stund som jag tryckte på "Skicka svar" knappen.
Menar du att personen inte svarat på ditt inlägg och inte heller citerat det? Att ditt inlägg plötsligt dök upp i hans utan att han gjort nåt? Ja, då är det ju en bugg.
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2020-09-02 kl. 03:14.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!