2015-12-14, 00:59
Medlem
En blog skriver här att ingen annat land har fler cuckold websidor än Sverige:
http://sluthate.com/viewtopic.php?f=2&t=34609

är det helt enkelt så att den extremt skeva könsfördelningen i Sveriges immigration är sexuellt grundad?

Det finns ju ingen humanitär anledning att unga män ska få komma till Sverige från Nordafrika/Afganistan och andra platser där det inte är krig. Medans kvinnor från krigshärjade område inte kommer.

Nära på 100% av de som kommer och fått asyl de senaste 20 åren är från länder med de mest aggressiva männen på jorden med den aggressivaste religionen.

Är det helt enkelt så att svenska kvinnor lever ut den främsta sex fantasin när de traskar hem från pubben i en mörkgränd nära en asylanläggning?

Kan vi en gång för alla besluta att svensk immigration är cuckold och att betala skatt och rösta pro sunni i Sverige är att likställa med cuckold som slickar rent fittan efter bully:n har kommit
Citera
2015-12-14, 01:50
Medlem
OmenWLs avatar
Jo, skrev lite om det i en annan tråd:

Citat:
Svenskar är så sådana jävla cucks, betalar för mat, boende och uppehälle för ett annat lands folk för att sedan låta dessa avla på urbefolkningen medan svensken betalar.

Cuckold på nationell nivå.

(FB) 3600 kr per dygn och finansministern överger krona för krona

http://i.imgur.com/23EYZiT.jpg

Börjar tro mer och mer på att den svenska mannen tänder på tanken och runkar febrilt till mångkultur under nätterna.
Citera
2015-12-14, 04:31
Medlem
Europes avatar
Jag är inne på samma tes som TS, men jag skulle bara vilja flagga för det svenska ordet hanrej som ersättning för det engelska cuckold, d.v.s. att vi talar om den svenska hanrejkulturen.
Citera
2015-12-14, 13:49
Medlem
Ehm. Är inte hanrej "cuckold" när en man befruktar en annan mans kvinna/hustru..?

Jag förstår TS poäng och på sätt vis kan Sverige anses vara ett legit hanrej nation. Utländska män som kommer hit och våldtar svenskor utan att Sveriges män gör något åt det. Så på det sättet stämmer termen in rätt väl.

Nu befinner sig Sverige och svenska folket mitt i stormens öga så det finns generellt sätt lite en svensk man kan göra något ändå.
Citera
2015-12-21, 06:53
Medlem
TS har en stor poäng, men jag vill inte se det som att vi är sådana egentligen, utan vi har tvingats till det. Jag tror få "sitter och runkar" till det, utan jag vill nog säga att vi "sitter och gråter åt det" istället.

En riktig Cuckold skall väl njuta av förnedringen som jag förstår begreppet? Så jag har vissa invändningar.
Citera
2016-09-02, 21:41
Medlem
Den skamlöses avatar
Har försökt googla och jag får inte upp fler sidor med "Swedish cuckold" än för andra länder. Trådens tes tycks sakna stöd i fakta, alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in