2015-12-11, 23:28
  #1
Medlem
Mileys avatar
Hej.


Jag har läst runt i lite trådar. Det fanns en äldre tråd som var typ 3 år gammal så istället för att bumpa den så skapade jag denna. Haters gonna hate.

I alla fall, jag sitter på 500mg MDMA som jag tänkt ta med vänner inledningsvis men har inte några vänner att tillgå denna helgen.
Så jag sitter lite och pendlar på att ta det själv i min ensamhet och sitta och lyssna på musik alternativt vänta ett tag. Till saken hör att jag möjligtvis får vänta ett relativt bra tag om jag skall ta med vänner med hänsyn till våra jobb och familj etc.

Så jag tänker att jag drar i mig ca 150 mg ikväll men vad har jag att förvänta mig att dra det ensam? Kanske bör tillägga att detta är fjärde gången jag droppar. Jag brukar inte bli sådär äckligt social utan mer chill och musik galen men ni som har erfarenhet kanske kan ge mig lite klarhet.

Vill sluta pendla och ta skiten men ja, va falls...
__________________
Senast redigerad av Miley 2015-12-11 kl. 23:33.
Citera
2015-12-11, 23:31
  #2
Medlem
OmenWLs avatar
Jag vet bara att jag inte hade gjort det ensam.
Citera
2015-12-11, 23:40
  #3
Medlem
Kejsarensnyakladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miley
Hej.


Jag har läst runt i lite trådar. Det fanns en äldre tråd som var typ 3 år gammal så istället för att bumpa den så skapade jag denna. Haters gonna hate.

I alla fall, jag sitter på 500mg MDMA som jag tänkt ta med vänner inledningsvis men har inte några vänner att tillgå denna helgen.
Så jag sitter lite och pendlar på att ta det själv i min ensamhet och sitta och lyssna på musik alternativt vänta ett tag. Till saken hör att jag möjligtvis får vänta ett relativt bra tag om jag skall ta med vänner med hänsyn till våra jobb och familj etc.

Så jag tänker att jag drar i mig ca 150 mg ikväll men vad har jag att förvänta mig att dra det ensam? Kanske bör tillägga att detta är fjärde gången jag droppar. Jag brukar inte bli sådär äckligt social utan mer chill och musik galen men ni som har erfarenhet kanske kan ge mig lite klarhet.

Vill sluta pendla och ta skiten men ja, va falls...

Jag personligen gillar att göra det ensam likaväl som med folk och på andra platser. Svårt att kategorisera allting....
Citera
2015-12-11, 23:40
  #4
Medlem
zappiss avatar
Ja det är bara att köra på tycker jag! Ibland kan det t.o.m. vara mer givande att droppa ensam än med sällskap. Skönt att bara vara med sig själv och sitt inre både när det gäller psykedelisk och Centralstimulerande. Men det är ju jag som tycker det och andra håller givetvis inte med.

Men om du är bekant med MDMA så varför inte testa att köra ensam? Vem vet du kanske tycker det är helt underbart.
Citera
2015-12-11, 23:41
  #5
Medlem
Aldrig fel med lite mdma och ägna kvällen åt att kela med en ryamatta med lite soft musik.
Citera
2015-12-12, 01:41
  #6
Medlem
rebekks avatar
Hit it!

Om det inte är något skoj så vet du ju det tills nästa gång du sitter i samma sits. Dock tror jag du kommer tycka motsatsen!
Citera
2015-12-13, 11:36
  #7
Medlem
Hur gick det?
Citera
2015-12-19, 21:05
  #8
Medlem
Mileys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dissekt
Hur gick det?


Jag höll mig i kragen och hittade en kamrat att droppa med idag istället. Precis innan vi skulle ta skiten så säger hon att hon har druckit 1 kopp Johannes ört för en vecka sedan.

Hon dricker inte det speciellt ofta, 1-2 gånger i veckan och ibland inte alls.

Så det är inte säkert för henne att droppa antar jag?

Citat:
In healthy male volunteers, 612 mg dry extract of St. John's wort produced hyperforin pharmacokinetics characterised by a half life of 19.64 hours.[11] It appears to be metabolised, at least in part, by CYP3A and CYP2B into hydroxyl metabolites.[12]

5-6 "half-lifes" 5-6 dagar inte sant?

Det verkar som jag får droppa själv i alla fall.
Citera
2015-12-19, 22:03
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miley
Jag höll mig i kragen och hittade en kamrat att droppa med idag istället. Precis innan vi skulle ta skiten så säger hon att hon har druckit 1 kopp Johannes ört för en vecka sedan.

Hon dricker inte det speciellt ofta, 1-2 gånger i veckan och ibland inte alls.

Så det är inte säkert för henne att droppa antar jag?




5-6 "half-lifes" 5-6 dagar inte sant?

Det verkar som jag får droppa själv i alla fall.
Haha kör hårt Jag hade själv stuckit på rave om jag vore ensam o droppat där ist! Sitter man hemma känns det som man att man kommer att vara sjukt understimulerad och börja ringa upp folk ändå. Kan man lika gärna vara på ett ställe med lite folk från början

edit: och återkom självklart med rapport om hur det gick!
Citera
2015-12-20, 12:59
  #10
Medlem
offssets avatar
Jag gjorde det i fredags, bombade 0.16 (andra gången på md), och låg tok-stångad i sängen ensam i min lägga Bet sönder läppen och kinden, haha. Men annars tyckte jag det var jävligt nice. Sen efter ruset så drog jag direkt till en tjackfest och fortsatte på tjo!
Citera
2015-12-25, 19:33
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miley
Jag höll mig i kragen och hittade en kamrat att droppa med idag istället. Precis innan vi skulle ta skiten så säger hon att hon har druckit 1 kopp Johannes ört för en vecka sedan.

Hon dricker inte det speciellt ofta, 1-2 gånger i veckan och ibland inte alls.

Så det är inte säkert för henne att droppa antar jag?



5-6 "half-lifes" 5-6 dagar inte sant?

Det verkar som jag får droppa själv i alla fall.
Det tar väl tid för Johannesört att verka? Effekten byggs väl upp långsamt har jag för mig.

The absorption and elimination of hypericin extract have been researched in healthy volunteers.8 After oral ingestion, plasma levels were measurable within two to three hours. A steep cumulative rise in plasma levels was seen during the first three days; however, a more gradual rise continued for several weeks. The elimination half-life was 24 to 48 hours.

http://www.aafp.org/afp/2005/1201/p2249.html

Det är ingen fara att ta MDMA en vecka efter en kopp johanneste.
Citera
2015-12-25, 19:38
  #12
Medlem
KringExs avatar
Jag tycker det är kul att knarka ensam. Kör på
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in