• 1
  • 2
2015-12-14, 20:50
Medlem
Gameplayers avatar
Jag drack whiskey en kortare period när jag hade svårt att sova. Jag har alltid varit väldigt ansvarsfull och drack inte mer än jag behövde. Såg inget större problem med det... Alternativet är ju olika sorts sömnmedel men många av dessa är potentiellt beroendeframkallande och narkotikaklassade. Någon tog upp det i tråden... Stilnoct är speciellt dålig då den relativt snabbt förlorar sin verkan och dosen måste ökas. Att dricka några klunkar whiskey när man har svårt att sova ser jag inte som så farligt. Kan nämna att jag åtminstone inte blev alkoholist..
Citera
2015-12-14, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gameplayer
Jag drack whiskey en kortare period när jag hade svårt att sova. Jag har alltid varit väldigt ansvarsfull och drack inte mer än jag behövde. Såg inget större problem med det... Alternativet är ju olika sorts sömnmedel men många av dessa är potentiellt beroendeframkallande och narkotikaklassade. Någon tog upp det i tråden... Stilnoct är speciellt dålig då den relativt snabbt förlorar sin verkan och dosen måste ökas. Att dricka några klunkar whiskey när man har svårt att sova ser jag inte som så farligt. Kan nämna att jag åtminstone inte blev alkoholist..

Ja du har rätt i att stilnoct tappar effekten men håller du dig till lite då och då så är den bra.
Men jag gillar den, den kickar snabbt och hårt sen är det morgon igen. Så klart måste man ha den på recept annars kan det ju bli trubbel med staten.

Men visst whiskey är enkelt och bra det med.
Citera
2015-12-14, 23:42
Medlem
Körde imovane förut men sen vägrade läkarna skriva ut det åt mig till slut. De skrev ut annat skit tex propavan som jag mådde dåligt av.

Saknar imovane som fan

Whiskey har jag inte provat men kanske gör det, har dock ingen lust o bli alkis.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in