2015-12-11, 13:33
Medlem
JoonaToivios avatar
http://www.expressen.se/kvallsposten/sport/allsvensk-stjarna-i-stor-knarkharva/

MALMÖ. En allsvensk stjärnspelare förekommer i en omfattande utredning mot en åtalad knarklangare som är god vän till honom.
I samtal som i hemlighet har avlyssnats av polisen talar stjärnspelaren med sin vän om knarkresor och att "ladda sönder" sina näsborrar, enligt åtalet som lämnades in i dag.
– Med min erfarenhet är det uppenbart att båda vet vad de talar och det är kokain, säger Per-Eskil Hallberg, rutinerad utredare av narkotikabrott.

Vem är det?
Senast redigerad av JoonaToivio 2015-12-11 kl. 13:36.
Citera
2015-12-11, 13:38
Medlem
Finns glasbord upplagt på A*on Me*metis Instagram, samt P* Ko*ates jacka liknar jackan på Kvällspostens bild. Skickar bilderna snart.
Senast redigerad av OliverPe 2015-12-11 kl. 13:49.
Citera
2015-12-11, 13:44
Medlem
Signaturums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverPe
Finns glasbord upplagt på Agon Mehmetis Instagram, samt Pa Konates jacka liknar jackan på Kvällspostens bild. Skickar bilderna snart.

Om det nu är någon av dessa två herrar skulle jag tippa på den första då Expressen skriver stjärnspelare.
Visserligen har båda spelat CL och med svensk medias mått mätta är det nog för att vara en stjärnspelare, men Ag*n har haft en betydligt större karriär.

Edit: klantigt påstående
Citera
2015-12-11, 13:46
Medlem
Om det vore Carval*o så borde konversationen vara på annat språk. Han kan inte svenska!
Citera
2015-12-11, 13:54
Medlem
Signaturums avatar
Citat:
Om det vore Carval*o så borde konversationen vara på annat språk. Han kan inte svenska!

Kom på detta direkt när jag hade postat min kommentar, dagens tabbe
Det är iaf någon som är utanför startelvan och förmodligen med invandrarbakgrund då jag sällan hör svenskar använda ordet "schlaif", dock kan andra säkert ha andra erfarenheter som motsäger detta.
Citera
2015-12-11, 14:00
Medlem
Efter lite undersökning på bilderna i media och instagram, så skulle nog jag lägga mina pengar på P* Kon*te !
Ska bli väldans intressant att hänga med i detta.
Citera
2015-12-11, 14:03
Medlem
Citat:
Finns glasbord upplagt på A*on Me*metis Instagram, samt P* Ko*ates jacka liknar jackan på Kvällspostens bild. Skickar bilderna snart.

Agon är 26 och Pa 21, den misstänkte var väl 24? Dessutom är inga av dom stjärnor i Malmö utan är bänkspelare.. har gått igenom Malmö's trupp och verkar osannolikt vara en Malmö spelare om spelaren ska vara 91:a
Citera
2015-12-11, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f0rum
Efter lite undersökning på bilderna i media och instagram, så skulle nog jag lägga mina pengar på P* Kon*te !
Ska bli väldans intressant att hänga med i detta.

Konate är 21..
Citera
2015-12-11, 14:05
Medlem
Den misstänkte var 24, alltså kompisen. Sen är Ant*n Ti*nerholm född 91 men skulle med största sannolikhet så är det inte han.
Citera
2015-12-11, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Agon är 26 och Pa 21, den misstänkte var väl 24? Dessutom är inga av dom stjärnor i Malmö utan är bänkspelare.. har gått igenom Malmö's trupp och verkar osannolikt vara en Malmö spelare om spelaren ska vara 91:a

det är ju inte spelaren som är 24 år. eller ja, inte nödvändigtvis 24 år i alla fall.
Citera
2015-12-11, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
det är ju inte spelaren som är 24 år.

Läste de nu, insåg de när jag läste den ordentligt. Dock varför tror alla att det är en Malmö spelare för? Kan väl lika bra vara en Stockholmare?
Citera
2015-12-11, 14:09
Medlem
Hur fan vågar han ladda koks på fritiden när man tar ständiga pissprov som professionell fotbollspelare? Det måste vara någon riktigt korkad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in