• 1
  • 2
2015-12-12, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinguide
Är det ingen här inne som kan besvara mina frågor istället att yra om något annat?? Seriöst

Men du har ju inte visat vilket hotell det gäller?

Själv bodde jag senast på Solleluna Guesthouse i början av Patong sätt ifrån Karon.
10-15 minuters promenad till Bangla road.
Har för mig jag betalade 97 kr/natten på booking.com men sedan är jag genuis member också, så om du inte är det så kanske du får betala 110-120 kr /natten.

Men det är guest friendly och rent hotell.
Italienare som driver det.
Senast redigerad av Horknullarn 2015-12-12 kl. 20:23.
Citera
2015-12-12, 21:16
Medlem
christerys avatar
685B/natt är väl inte så farligt, visst går det säkert att hitta guesthouse billigare men vill du ha eget rum och varmvttendusch+AC+SatTV+WiFi och kyl så hamnar du nog därikring.

Nu kan jag inget om just det området men priserna har gått upp tycker jag. Dom riktigt billiga ställena är nog till för personer som bara vill ha en säng och skiter i standarden.

Som jämförelse så betalar jag 400B mitt ute i ingenstans (Isaan) och då är det mest thai som bor där över en natt när dom är på väg nånstans. Lite mer centralt så har turisterna dragit upp priserna.
Citera
2015-12-13, 00:39
Bannlyst
Jag söker hotell med eget rum i närheten av Bangla Road i Patong. Behöver inte vara nån fancy bara nåt eget rum med AC, Wifi.

Typ har hittat detta som kostar 650 kr för 14 dagar. Men fattar inget är det eget rum för bara mig själv eller? För det står "Single Bed In Mixed Dormitory (1 Adult)"

http://sv.hotels.com/hotel/details.h...=7&ZSX=0&SYE=3
Senast redigerad av dinguide 2015-12-13 kl. 00:43.
Citera
2015-12-13, 01:25
Medlem
christerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinguide
Jag söker hotell med eget rum i närheten av Bangla Road i Patong. Behöver inte vara nån fancy bara nåt eget rum med AC, Wifi.

Typ har hittat detta som kostar 650 kr för 14 dagar. Men fattar inget är det eget rum för bara mig själv eller? För det står "Single Bed In Mixed Dormitory (1 Adult)"

http://sv.hotels.com/hotel/details.h...=7&ZSX=0&SYE=3

Då är det militärförläggning/lumpen style på det. Inget eget rum och dasset är nog åxå nere i korridoren.

Mixed betyde nog dessutom att du förväntas sova med kläderna på, men det var ju ganska billigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in