2015-12-07, 20:23
Medlem
Hej,

Jag har en butik och tänkte starta en webshop, jag är ute efter en webshop med mycket funktionalitet men även billig inte över 1000 kr i månaden, och ett lätt gränssnitt, jag vill inte ha % satser på transaktionerna och jag tänkte att jag bara tar kort och direktöverföring som betalmedel.
Det finns så många leverantörer och jag vet inte vilken jag ska välja jag har kollat på starweb sitoo, jetshop hemsida24 texttalk, är det någon som har erfarenhet av dessa olika leverantörer eller andra som är bättre?
Citera
2015-12-08, 18:40
Medlem
blink21s avatar
Av dom du nämner skulle jag rekommendera textalk.

Två andra enligt mig bättre lösningar är shopitoo (billigt) och wikinggruppen (prisvärt)
Senast redigerad av blink21 2015-12-08 kl. 18:43.
Citera
2015-12-09, 00:51
Medlem
Vad säger vi om Starweb då?
Citera
2015-12-09, 18:13
Medlem
blink21s avatar
Starweb är bra men tycker det finns bättre lösningar
Citera
2015-12-09, 20:49
Medlem
Vilken lösning är bättre då?

//David
Citera
2015-12-09, 21:22
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina112
Vilken lösning är bättre då?

//David
Citat:
Ursprungligen postat av blink21
Av dom du nämner skulle jag rekommendera textalk.

Två andra enligt mig bättre lösningar är shopitoo (billigt) och wikinggruppen (prisvärt)
Läs...
Citera
2015-12-09, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Läs...

Om du inte har något annat än spydiga kommentarer skriv inte tack!
Psyko!!
Citera
2015-12-10, 13:19
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina112
Om du inte har något annat än spydiga kommentarer skriv inte tack!
Psyko!!
Det är jag det till punkt och pricka!
Poängterade bara att du skulle ta dig tid och läsa lite innan du börjar gagga om att det saknades exempel på bättre, billigare och mer funktionella alternativ. Då dessa alternativ du påstod saknades, faktiskt fanns, bara några textrader över ditt inlägg!
Citera
2015-12-10, 15:48
Medlem
Bongomans avatar
X-cart är mycket bra. Använder det själv. Kan integreras med butikens kassasystem, Payson kortbetalningar, Unifaun frakter (DHL/Schenker/Posten), bokföring (just nu bara Pyramid). Lite annorlunda men när man vant sig vill man inte ha något annat.

Kostar 3000 att starta och sedan från 80:- per månad.
Citera
2016-02-14, 17:35
Medlem
Shopify är helt klart bäst, om ni vill ha något helt gratis så kan ni testa Tictail men skulle rekommendera att ni spenderar shopifys 9$ i månaden, blir väldigt jobbigt att byta lösning i efterhand och Tictail är rätt begränsat om man inte är en programmerare.
Citera
2020-01-08, 12:01
Bannlyst
Lånar den här tråden då jag ska kolla upp om Starweb är bra för att hjälpa en bekant. Jag har diverse erfarenhet av att utveckla stora sk. webshoppar osv. men har egentligen aldrig påtat med någon webshopp i lite mindre skala.

Mitt förslag var att flytta (det ska flyttas ja) det till loopia. Jag vet att deras support är bra i alla fall. Nu vill dom (antagligen) flytta till Starweb. Så... vad säger ni om Starweb då?
Citera
2022-05-26, 03:05
Medlem
HRTs avatar
En sak jag undrar över om man inte själv sitter på ett lager.
När någon köper en vara på nätet. Skickar leverantören varan till kunden och eventuell retur/byte.
Eller skickar leverantör/tillverkare till säljaren som i sin tur packar om och skickar till kund?
Var kan man läsa om hur sånt går till, var man hittar tillverkare/leverantörer etc.
Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in