Det går absolut inte för mig att dricka alkohol, är lite över 30 och nu har magen sagt stopp.
Livet är absolut inget roligt men att sitta här och gnälla är heller inget bättre. Vill bara se ifall nån mer har liknande problem som man kan dela med sig.
Kortfattat.
Dricker jag ett par kalla öl blir jag extremt uppsvullen i magen ser ut som jag är gravid och det är sanning. Fiser jag luktar det ruttet lik, värst är baksmällan då är det värre.
Kan dricka sprit är dock lite lite bättre än öl men långt ifrån bra.
En utekväll och jag är förlamad dagen efter med magsmärtor, stickningar i magen, extremt uppsvullen buk och skiter löst. Har dock ingen halsbränna, det får jag bara om jag dricker rödvin.
Magen kurrar hela tiden dagen efter, är mest uppsvullen under naveln.
Folk får ont vid första magrutorna i bröstet, det får inte jag. Jag får ont vid naveln och ner med stickningar som följd.
Fått ut magtabletter som heter omezprazol går att köpa recept fritt också.
Hjälper till lite.
Allt blir bättre om jag även skippar kolhydrater såsom snabbmakaroner, pulvermos, bröd etc.
Ibland har jag så ont i magen dagen efter att jag ligger ner och inte rör mig.
Lika uppsvullen som en gravid tonåring.
Jag väger 84 kg och är 183 cm lång.
Jag älskar öl och älskar att dricka.
Men nu är det dags och lägga ner alltihop.
Har gått med kamera bak vägen. Inget.
Har gått med kamera i magen uppifrån.. Öppen magmun, annars inget.
Inte ens glutenintolerant enligt dom! Hur fan nu dom såg det.
Nån mer än jag som känner såhär?
Livet är absolut inget roligt men att sitta här och gnälla är heller inget bättre. Vill bara se ifall nån mer har liknande problem som man kan dela med sig.
Kortfattat.
Dricker jag ett par kalla öl blir jag extremt uppsvullen i magen ser ut som jag är gravid och det är sanning. Fiser jag luktar det ruttet lik, värst är baksmällan då är det värre.
Kan dricka sprit är dock lite lite bättre än öl men långt ifrån bra.
En utekväll och jag är förlamad dagen efter med magsmärtor, stickningar i magen, extremt uppsvullen buk och skiter löst. Har dock ingen halsbränna, det får jag bara om jag dricker rödvin.
Magen kurrar hela tiden dagen efter, är mest uppsvullen under naveln.
Folk får ont vid första magrutorna i bröstet, det får inte jag. Jag får ont vid naveln och ner med stickningar som följd.
Fått ut magtabletter som heter omezprazol går att köpa recept fritt också.
Hjälper till lite.
Allt blir bättre om jag även skippar kolhydrater såsom snabbmakaroner, pulvermos, bröd etc.
Ibland har jag så ont i magen dagen efter att jag ligger ner och inte rör mig.
Lika uppsvullen som en gravid tonåring.
Jag väger 84 kg och är 183 cm lång.
Jag älskar öl och älskar att dricka.
Men nu är det dags och lägga ner alltihop.
Har gått med kamera bak vägen. Inget.
Har gått med kamera i magen uppifrån.. Öppen magmun, annars inget.
Inte ens glutenintolerant enligt dom! Hur fan nu dom såg det.
Nån mer än jag som känner såhär?