2015-12-04, 16:46
Medlem
Tjenare!

Ska till Danmark ver nyr och brjar skrapa ihop mynt... Vad kostar det att g ut i Danmark? r det dyrt eller billigt i frhllande till Sverige?

Tack!
Citera
2015-12-04, 17:07
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FeelingBlue
Tjenare!

Ska till Danmark ver nyr och brjar skrapa ihop mynt... Vad kostar det att g ut i Danmark? r det dyrt eller billigt i frhllande till Sverige?

Tack!

Att ta ute r ganska dyrt jmfrt med Sverige. Alkoholen dock r billigare.
Vad det kostar beror p dig som person, gillar du att dricka l kommer du billigt undan, sen vet jag ju inte om du gillar att vaska skumpa eller inte s vad det kostar lmnar jag osagt.
Citera
2015-12-04, 17:15
Medlem
BL.95s avatar
Citat:
Tjenare!

Tack!
Dyrt! Om du frgar mig! Men det bro p lite...
Citera
2015-12-04, 19:13
Medlem
Axells avatar
Citat:
Tjenare!

Tack!
Vart i Danmark kommer du att befinna dig ver nyr? Utan att egentligen ha 100% koll s gissar jag att det rent generellt r ngot dyrare i Kpenhamn n i vriga Danmark, precis som att det generellt r aningen dyrare i Stockholm n vad det r i vriga Sverige.
Citera
2015-12-07, 00:19
Medlem
Snackar vi utgng s kan vi vl sga s hr: Fr en riktig utekvll blir det billigare med resa t/r frn Hbg/Malm/Lund och utgng i Kbh n att g ut i Skne. Billigast blir det om du gillar bruna vrdshus eller grisstllen som Billy Booze, Penthouse och liknande. D r vi i fri-bar-fr-180-kr-eller-l-fr-16-kr-territorium. Inte fr att jag skulle nska min vrste fiende en kvll p Penthouse men nd.

Till saken hr ju att Kbh inte bara r billigare, utan ocks har Skandinaviens i srklass bsta uteliv. Skillnaden mot de smniga sm stderna tvrs ver sundet r rejlt stor.
Senast redigerad av Gorm Den Gamle 2015-12-07 kl. 00:21.
Citera
2015-12-23, 02:12
Medlem
2rs2pures avatar
Citat:
Tjenare!

Tack!

I kpenhamn s kommer du se barer/klubbar hr och dr som annonserar med 10x tequila fr bara 100 spnn. Elr 10/per shot.
ven l fr skert 20-25. S var det i sommras jag var dr och det ska inte vara annorlunda nu tror jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in