Citat:
Ursprungligen postat av
lorttryne
Jag skickade ett meddelande till en tjej på Mötesplatsen och frågade om hon är kåt och vill bli tillfredsställd. Skrev också att jag gillar anal. Blev utkastad, fast jag har två veckor kvar av min tid!
Har dom rätt att göra sådär?
Alltså hon hade ju lättklädda bilder på sig själv och en blick som tydligt sa "knulla mig"! Sen blir hon arg för att jag nappar!
Ja, dom har rätt att göra så.
Du är uppenbarligen en riktig sopa som fick vad du förtjänade. Hoppas du är lika fattig som ditt språk så att det sved i plånboken.
Citat:
Följande är inte tillåtet på Mötesplatsen:
...
Användning av grovt och stötande språk i kommunikationen med andra medlemmar eller på Mötesplatsens öppna forum.
...
Om du bryter mot någon av ovanstående regler kan ditt användarkonto bli raderat. Detta gäller även om du är VIP-medlem. (VIP-avgift betalas ej tillbaka). Mötesplatsen äger även rätt att neka nytt medlemskap till de personer som tidigare fått sitt konto raderat. Mötesplatsen förbehåller sig rätten att inhämta nödvändig information för att kunna styrka eller avfärda misstankar om brott mot dessa regler. Under tiden en dylik undersökning pågår, kan Mötesplatsen komma att blockera medlemmens tillgång till tjänsten. Mötesplatsen beslutar efter fullgjord undersökning, i varje enskilt fall, vilka eventuella åtgärder som skall vidtas. Dessa åtgärder kan i allvarliga fall komma att inkludera polisanmälan och permanent avstängning från tjänsten.
https://www.motesplatsen.se/medlemsvillkor