Ser framför mig en potentiell scen i andra delen av Epilogen där Sonja skriker och svär på Nina efter vad hon gjort. Hon kommer säkert också säga ”Du är inte min dotter”
detta sista avsnittet var riktigt bra faktiskt. Hade inte en tanke på att de var Nina som låg bakom att vilja döda Sonja. Hoppas att den andra delen får Sonja reda på att Nina låg bakom de. Hon säger till Emil och Nina slutar med att hon blir häktad. Fredrik hamnar i något soc boende. Nina slutar upp precis som Sonja som någon slags major eller viktig person med makt inom den undre världen.
Gåsmamman kommer alltid ha en speciell plats hos mig <3 .
Är inte Gustav pappa till barnet? Varför skulle de då få tag på Sonja och avbryta mordplanerna? Jag förstår inte…
Jo, han är pappa till barnet. Jag antar att Sonja är den enda i familjen uppfyller kraven för en transplantation. Jag vet inte varför, förutom för storyn's skull såklart, det går bra med någon annan människa. Det finns väl fler med samma blod grupp? Finns det så¨dana fall i vekrligheten där man måste ha en släktning som donerar blod/organ?
Låt mig gissa: Det där med att Magda är döende och behöver en donator kommer sluta med att nån av dom dör (säkert Sonja) och donerar organ till henne
Citat:
Ursprungligen postat av BrynetUlf
Jo, han är pappa till barnet. Jag antar att Sonja är den enda i familjen uppfyller kraven för en transplantation. Jag vet inte varför, förutom för storyn's skull såklart, det går bra med någon annan människa. Det finns väl fler med samma blod grupp? Finns det så¨dana fall i vekrligheten där man måste ha en släktning som donerar blod/organ?
Denna användare har redan listat ut hur det skulle sluta.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!