2022-11-27, 02:38
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
den här serien får johan falk-serien att framstå som ett mästerverk. aldrig sett nåt svagare manus och sämre skådisar. Sofia Ledarp! - jösses så kass hon är
Kan väl hålla med om det. Men jag tycker ändå att serien Gåsmamman var rätt bra serie, fast den serien blev som många andra bara sämre och sämre. Borde blivit max tre säsonger.
Citera
2022-12-01, 21:56
Medlem
Kackotopis avatar
Slutet på säsong 6 var en 10/10... hur de teasea en fortsättning. Bra att det inte blir en säsong 7 för det hade bara blivit uttjatat och inte så trovärdigt. En spin-off med Barry vore något, Snake Plissken himself! Bästa karaktären i hela serien.
Citera
2023-01-06, 20:44
Medlem
FuckSwedens avatar
Drog igenom alla avsnitten av säsong 6 i ett svep.

Herrejösses, vilket avslut! Gillade det här alternativa slutet där alla dog bäst. Nu får vi se om någon annan tar över stafettpinnen. Det är ju inte alls säkert att Sonja dog i bilen.
Citera
2023-06-09, 22:53
Medlem
Överhörde ett samtal mellan Christian Svensson (Barry) och Shebly Niavarani (Emil) när dom satt på Clarion Stockholm för någon helg sen. Där pratade dom lite om gåsmamman och dom sa ”isåfall blir det en Gåsmamman 2.0”. Kanske kommer en uppföljning!
Citera
2023-08-09, 07:52
Medlem
Någon som vet adress till huset familjen Ek bodde i säsong 1? Det med tornet....
Låter som att ganska många här i tråden tror på en fortsättning. Jag är inte en av dom. Alexandra har själv sagt att det inte kommer att bli fler säsonger. Och även fast jag älskar serien så hoppas jag inte på en fortsättning, brukar sällan bli bra med tanke på hur sjukt bra sista avsnittet var... Vill att det ska vara slutet och att hon skulle överleva sin död så många gånger blir inte särskilt trovärdigt.. Så snälla låt det få sluta så!
Gåsmamman är med på min topp 5 lista över bästa serierna någonsin alla kategorier!
Den bästa svenska serien någonsin!
Citera
2023-09-18, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoffeSouverin
Det var heeelt fantastiskt! Skokräm!

Det la kvalitetsribban för serien på en heeelt ny bottennivå!
Citera
2024-01-27, 11:17
Medlem
snurresprettiss avatar
Vilken roll/karaktär spelade Emma Broomé?
Citera
2024-01-27, 15:01
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis

En med namn Morgan, 🙂

Avsnitt 6 säsong 1 🙂
Citera
2024-01-27, 15:17
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
En med namn Morgan, 🙂

Avsnitt 6 säsong 1 🙂

Var hon bara med i ett avsnitt? Inte konstigt att jag inte minns då
Citera
2024-01-27, 15:50
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Var hon bara med i ett avsnitt? Inte konstigt att jag inte minns då

Jo jag tror det, 🙂
Citera
2024-01-27, 18:28
Medlem
Martin24s avatar
Citat:

Hon spelade polis men hon var bara med i några sekunder. Så det var en väldigt liten roll.
Citera
2024-02-15, 09:55
Medlem
diseuses avatar
Expressen (”Gåsmamman” fortsätter – tio nya avsnitt på TV4 Play):
Citat:
”Gåsmamman” fortsätter.

En epilog på tio avsnitt har spelats in i hemlighet – planerad premiär är det senare i år på TV4 Play.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in