Flashback bygger pepparkakshus!
2015-12-07, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Jag ska börja med att säga att jag hört både bra och dåligt från folk som varit på Allstar. De bra var dock ett par år sedan eller så. Det dåliga uttrycktes i form av att en person jag är bekant med, en ganska stor personlighet i svensk BJJ, hade varit på Allstar och sparrats med Reza Madadi. Tydligen hade Reza kört riktigt fult trots att det bara var lätt sparring. Vet inte om han alltid kör på Allstar men jag tolkade det som att min bekanta mest hade problem med Reza och inte med gymmet i sig.

Vad är att köra "fult"? Menar du att han rullade med mycket ego och tog i överdrivet på submissions m.m.?
Citera
2015-12-08, 18:02
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Vad är att köra "fult"? Menar du att han rullade med mycket ego och tog i överdrivet på submissions m.m.?

Ungefär så uppfattade jag det. Framförallt hade han tydligen gått in och på något sätt tryckt in sin tumme på halsen min bekanta på ett sätt som han uppfattade som mycket ovärdigt och onödigt baserat på situationen de befann sig i. Men jag var som sagt inte där för att bedöma det själv.
Citera
2015-12-08, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Ungefär så uppfattade jag det. Framförallt hade han tydligen gått in och på något sätt tryckt in sin tumme på halsen min bekanta på ett sätt som han uppfattade som mycket ovärdigt och onödigt baserat på situationen de befann sig i. Men jag var som sagt inte där för att bedöma det själv.

Ptja vad ska man säga, i grund och botten är han ju en simpel tjuv. Inte någon idol för mig direkt.
Citera
2015-12-08, 22:14
Medlem
Citat från Makwan Amirkhani mun, ur veckans mma-hour

Citat:

I have nothing bad to say about Allstarts and the gym, but there was people.. that kind of stabbed me in the back. This is not the time to meet the threshold over one person, and if the person is at the gym all the time… So I decided it is better for me to leave everything and go back home.

The people who I care about in Sweden, they know what really happened. Most of the people who heard about the story, they said: ”That was the smartest thing that you could do, just leave, or you would have done something really bad to that person”. If we go back one year in my life, and you would have done the same thing to me, you would be in the (hospital).

I will be a nice guy, I dont want to put water on the sauna, I dont want to make a big deal out of this. But I swear to god if I hear one more bad thing I will ruin that persons life and everybody from the Allstars, that the gym won’t even exist anymore.

Like I said, this thing has to do with only a few persons and not with the gym. I love the people in the gym

Vems liv kan han förstöra?

Vad för typ av info sitter han med?
Citera
2015-12-10, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kemiske Ali
Det var rätt länge sedan jag var nere på gymmet men generellt kan man säga att de saknar etniska svenskar och killar från normal bakgrund. Jag tror att det är ett problem i längden då urvalet blir för begränsat vilket påverkar toppen. Förutsättningarna är goda med en fin lokal, även om ventilationen är värdelös, och duktiga tränare. Tyvärr saknas svensk mentalitet och kultur, det kommer att medföra att etniska svenskar(och tränare) hellre väljer andra gym. Basen för en topp kommer alltid att vara etniska svenskar, vilket helt enkelt beror på antalet att välja ur.

Problemet för kampsport och alla andra mindre sporter är att de killar de får har valt sporten i fjärde hand eller liknande.De med bäst fysiska förutsättningar väljer andra sporter såsom exempelvis hockey, fotboll, simning och handboll. Det handlar om att inte få fjärdesorteringen.
Jasså så är det??? Hur kommet det sig då att allstar gym har flera kända toppfighters i världsklassnivå däribland Alexander gustavsson, Reza madadi, Ilir latifi för att nämna några få?? Ingen som tränar där klagar iallafall utan det är känt som en toppklassklubb i svenska mma-världen så ta reda på fakta innan du öppnat käften tack
Senast redigerad av nampot 2015-12-10 kl. 09:18.
Citera
2015-12-11, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Det är verkligen svårt att ta inlägg som detta på allvar, när inlägget börjar så, går det inte ta något annat i hela inlägget på allvar pga denna sörja.

OJ!! Jag glömde visst lägga till "OT" i första stycket och "OnT" i andra, känns det bättre nu?
Citera
2016-02-25, 21:57
Medlem
RonaldoUtds avatar
Vem på Allstar var det som snodde Makwans brud?

https://youtu.be/O2R4DVTn0LA?t=83
Citera
2016-02-26, 06:49
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
Vem på Allstar var det som snodde Makwans brud?

https://youtu.be/O2R4DVTn0LA?t=83
Ryktas om självaste huvudtränaren AM.
Citera
2016-02-26, 16:04
Bannlyst
en bil kan man sno, slår sönder rutan, tjuvkoppla, åka iväg.
en brud kan man inte sno.
Citera
2016-02-26, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
en bil kan man sno, slår sönder rutan, tjuvkoppla, åka iväg.
en brud kan man inte sno.

Det spelar väl ingen roll vad man kallar det. Om en vän/kollega som du träffar i stort sett dagligen aktivt stöter på och till slut inleder en relation med kvinnan som du är i ett förhållande med så lär du inte se honom som din vän efter det.
Citera
2017-04-19, 19:25
Medlem
Så här långt vet vi.
A.M är bov nr1, A.Ms brud lämnade honom strax därefter men verkar vara tillbaka idag.
Men vem är tjejen som gick bakom Makwans rygg. Det är mer inteessant
Citera
2017-04-30, 18:49
Medlem
TheAlamos avatar
För att lägga på lite trashning på stället så var jag där med en tjejpolare för några år sen och skulle köra ett pass. Det första de i receptionen säger är att jag ska betala 100 som kille och hon får gå gratis. Jag kunde bara stirra och snubben i receptionen sa att "ja det är diskriminering jag vet". Nu ville jag verkligen träna just då så jag betalade, men det är verkligen åt helvete.

Efter det så hade de en lite larvig kultur där man ska hålla på som invandrare och "vi avslutar alltid med att hälsa på alla" och så ska man hälsa och krama varenda snubbe på stället, även om man bara tränade med en. Störtlöjligt beteende.

En tredje grej är att stället verkligen suger som lokal. Är som att dra omkring i en svettig labyrint med pelare precis överallt. Nej dit går jag aldrig tillbaka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in