2005-11-06, 20:43
Medlem
nanos avatar
Drar man kola på samma sätt som man drar tjack?

Och är det sant att 60% av kolans effekt försvinner om man bombar den?
Citera
2005-11-06, 20:45
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nano
Drar man kola på samma sätt som man drar tjack?

Och är det sant att 60% av kolans effekt försvinner om man bombar den?

Vad menar du med det?

Du snortar det om det är det du menar.

Och det kan mycket väl stämma. Kanske inte 60 %, men en klar försämring.
Citera
2005-11-06, 20:58
Bannlyst
Kolan drar du upp försiktigare i näsan så den inte kommer ner i halsen direkt utan tas upp mer av blodkärlen i näsan å slemmhinnorna. Så har jag hört iaf.
Citera
2005-11-07, 06:48
Medlem
CpGurrAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skruven
Kolan drar du upp försiktigare i näsan så den inte kommer ner i halsen direkt utan tas upp mer av blodkärlen i näsan å slemmhinnorna. Så har jag hört iaf.

Gäller alla pulver, mest blodkärl i näsan och inte i gomen.
Citera
2005-11-07, 07:28
Medlem
NightDrifters avatar
så som jag har hört och uppfattat det så är kola inte vattenlösligt och tas därför inte direkt upp av slämhinnorna som tex tjack... därför skall man dra det försiktigt så man får det i den nedre delen där man om detta skall stemma då har mer fetter... Någon som kan dementera? känner mig osäker själv när jag skriver det....

EDIT: skall även vara därför som det är så gott som oaktivt oralt.....
Citera
2005-11-07, 09:27
Bannlyst
Ingen allvetare och lat att söka men kan passa på att fråga hur bra det går att snorta tjack?
Citera
2005-11-07, 09:35
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeExEm
Ingen allvetare och lat att söka men kan passa på att fråga hur bra det går att snorta tjack?
Beror väl på vad det är för sorts tjack... Om det är kletigt så vill du antagligen att det torka, och om du har fått det i stenar vill du nog krossa det till pulver innan du damsuger upp det, men annars är det bara att köra på!
Citera
2005-11-07, 11:35
Medlem
nanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skruven

Ok....

Ingen som vet mer exakt?

Har vi ingen gammal-kola-pundare här?
Citera
2005-11-07, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NightDrifter
så som jag har hört och uppfattat det så är kola inte vattenlösligt och tas därför inte direkt upp av slämhinnorna som tex tjack... därför skall man dra det försiktigt så man får det i den nedre delen där man om detta skall stemma då har mer fetter... Någon som kan dementera? känner mig osäker själv när jag skriver det....

EDIT: skall även vara därför som det är så gott som oaktivt oralt.....

om de stämmer så kanske man kan bomba kola om man blandar de me smör eller nått.. någon som vet?
Citera
2005-11-07, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nano
Ok....

Ingen som vet mer exakt?

Har vi ingen gammal-kola-pundare här?

men du,

det finns bara ett sätt att snorta pulver, oavsett om det är kokain, amfetamin eller buprenorfin.

så svar: ja, man drar cola på samma sätt som man drar i sig tjack.
Citera
2005-11-07, 19:06
Medlem
Lord Loves avatar
Köpte cola i NY en gång. Det var som kristaller. Liknade pärlsocker. Jag svalde hela påsen (1g) i taxin. Satt i hela natten. Helt fantastiskt.
Transvesiten som jag köpte det av sa att jag skulle krossa det, och gjorde en konstig min när jag åt upp påsen.
Citera
2005-11-07, 19:07
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord Love
Köpte cola i NY en gång. Det var som kristaller. Liknade pärlsocker. Jag svalde hela påsen (1g) i taxin. Satt i hela natten. Helt fantastiskt.
Transvesiten som jag köpte det av sa att jag skulle krossa det, och gjorde en konstig min när jag åt upp påsen.

Vad fan var du påverkad av när du köpt/tog det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in