Citat:
Ursprungligen postat av
AlbusPercival
Ska ta lånet för att dubbla mina pengar helt enkelt.
Fast det enda du dubblar genom att ta lånet är ju din skuld.
Citat:
Ursprungligen postat av
AlbusPercival
Hur kommer det sig att everyday plus lånade då ?
För att de är kända för att kidnappa barnen till de som inte betalar och spela in barnporrfilm med dem tills de nått den summa som geldenären är skyldiga dem. Därefter släpps barnen tillbaks till familjen (svårt psykskadade, men vid liv).
Därav, så är det
ytterst få som begår misstaget att
inte betala tillbaks till everyday plus.
Som studerande på gymnasiet är det inte troligt att du har några barn ännu, men du skall veta att everyday plus är
långsinta. De kan komma efter 20 år och ta dina barn.
Skuld som skuld, resonerar de.
Citat:
Ursprungligen postat av
AlbusPercival
Då är frågan finns det fler bolag som beter sig idiotiskt som everydayplus ?
De flesta Maffia-organisationer har en ekonomiavdelning dit du kan vända dig när du behöver ta snabblån.
Deras villkor är dock precis lika jävliga som de villkor du får hos everyday plus -> Betala tillbaks med pengar eller med dina (framtida) barn!
Får du inga barn själv så ger de sig på barnen till någon som står dig nära istället (samt informerar barnens föräldrar om
vems skuld det är som drivs in i och med kidnappningen), vilket i sin tur ökar risken för att man kommer att hitta ditt brända lik i en bur en vacker dag.
Bad times, bad times...
Jag hoppas för din skull att du
har möjlighet att lösa lånet
inom 2 års tid. Kan du
inte det, så är det "Perp-Ville" som väntar för ditt anseende bland släkt och vänner.
Citat:
Ursprungligen postat av
AlbusPercival
Men jag fick ju låna av everydayplus utan inkomst?
Dina framtida barn (alternativt dina nära och käras barn) ger en potentiell inkomst som är långt högre än den inkomst din nuvarande intellektuella kapacitet kan ge dig.
Tro mig, everyday plus har gått + på dig.
Genom att låna från everyday plus, så har du inte bara knullat dina egna barn, du har även potentiellt knullat alla ungar i hela din släkt och vänkrets också.
Härligt va?
Citat:
Ursprungligen postat av
AlbusPercival
Jag jobbar inom försvarsmakten
Som springpojke då eller?