2015-12-01, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hensson
Åldersbedömning är verkligen en klurig fråga, man kan tycka att när vi människor nu klarar av att ta oss till månen, skapa internet och bota oss från svåra sjukdomar borde vi fixa en metod för att faställa åldern hos en individ.

Det finns metoder, dock så görs det inte i Sverige då det skulle anses rasistiskt eller något sånt skit.
Citera
2015-12-01, 01:25
Medlem
Grottgretas avatar
Undra hur fort samtalsämnet kommer skifta från ABC till "sug av mig, svennehora". Dom har ju kåthet i blicken, dw små gossebarnen.

Nåja, själva tanken är väl god.. Men jag litar inte på dom här "barnen" för fem öre.
Citera
2015-12-01, 01:26
Medlem
Golonkas avatar
Fy fan... Jag spyr rakt ut när jag ser sådana här bilder och tar del av dessa korkade jävla idioters vansinniga små "dalt-projekt" med dessa våldtäktshannar alltså! Man måste ju för satan vara helt rutten i pallet om man godtar de hormonproppade talibankrigarna på bilderna här som BARN! Inte utan att man misstänker fotografen till reportaget för att vara en listig liten nazist som jobbar subversivt, för maken till anstötskapande bilder har jag inte sett sedan Katja Of Sweden kladdade med en anaconda i ett bildreportage från Kiviks marknad i herrtidningen Se på 70-talet! Den gamle idioten som sitter med ett "barn" i knäet borde fan straffknullas med en torr skit tills han avlider i smärtkonvultioner!

För att inte tala om det fullkomligt befängda att tussa ihop dessa PTSD-bestar med unga och naiva gymnasietjejer på detta groteska sätt som något jävla integrationsprojekt! Är. Man. Inte. Kloka? Det är ju för helvete som att gå naken in i ett tigerhägn insmetad i saft från pressad fläskkotlett för att "klappa söta kisen"! Är initiativtagarens eget barn/barnbarn med bland dessa tjejer som bjuds ut likt köttstycken?

Nu ska man ju inte önska olycka över sina medmänniskor såhär i juletider, men fan vet om inte den där gamle geten ändå skulle må bra av att halka i trappan och krossa bäckenbenet som en slags gudomligt straff för sitt obotligt och kriminellt korkade tilltag... Jävla svin, kort sagt!
Citera
2015-12-01, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern
De försöker lära sig svenska så fort de bara kan och behöver därför svenskar att prata med.

Leif Hadefjell, god man, har startat projektet "Nya Sverigevänner" vars syfte är att skapa nya kompispar av utländska och svenska elever.

– Jag är ju här och hälsar på dem ibland och då ser jag hur de sitter i olika grupper, de ensamkommande i en grupp och de svenska eleverna i andra. Men jag vet ju så väl hur mycket de ensamkommande ungdomarna vill, och behöver, prata svenska, säger Leif Hadefjell.

Han står i Jämtlands Gymnasium Wargentins entréhall och väntar på "sina killar". Leif Hadefjell från Nälden är god man åt tre flyktingbarn från Afghanistan som nu bor i Krokoms kommun.

Källa: http://www.ltz.se/jamtland/ostersund...n-med-svenskar

Vad tycker ni om Leifs projekt?

Jag tycker inte den är ok eftersom "barnen" ser ut att vara vuxna män. Stackars tjejerna som riskerar att bli utsatta för övergrepp etc.

Tror inte Leif har några egna barn för detta tillåter man inte som förälder, fan vad jag hatar människor som Leif. De tror dem gör en god gärning men kan mycket väl sluta med mord eller våldtäkt troligtvis båda delar.

Dessa männen som är med på bilderna ska inte hänga med skolelever, snarare på någon byggarbetsplats fram tills dem har ålderstestats och därefter ska dem skickas hem.
Citera
2015-12-01, 01:32
Bannlyst
Precis aom väntat så bestod de svenska eleverna utav unga vita flickor. Som också väntat så bestod de ensamkommande utav 25 åriga afghaner. Vansinnet tar aldrig slut.

Kanske lite ot men vad är knights templar mc som nämns i artikeln? Var inte Breivik med i något knights templar?
Citera
2015-12-01, 05:06
Medlem
radiozetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greeneye
Saatan va fitta grabbarna kommer att få..!

Antar då att dom kommer att TA fitta som dom själva behagar?
Som vanligt då menar jag...... Våldtäkt när det gäller ikkesvenskar och deras syn på kvinnor
Citera
2015-12-01, 07:57
Medlem
Glauciuss avatar
Citat:
Åldersbedömning är verkligen en klurig fråga, man kan tycka att när vi människor nu klarar av att ta oss till månen, skapa internet och bota oss från svåra sjukdomar borde vi fixa en metod för att faställa åldern hos en individ.

De metoder som finns nu kan ge en felbedömning på mellan -+2 år. Det räcker gott och väl för att vaska fram vilken åldersgrupp dessa ensamkommande barn ska tillhöra. Majoriteten ser trots allt ut att vara runt 25-30.
Citera
2015-12-01, 08:04
Bannlyst
Får man en garanti på att det är barn och inte vuxna män?
Citera
2015-12-01, 08:12
Medlem
jamenvaddårås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern
De försöker lära sig svenska så fort de bara kan och behöver därför svenskar att prata med.

Leif Hadefjell, god man, har startat projektet "Nya Sverigevänner" vars syfte är att skapa nya kompispar av utländska och svenska elever.

– Jag är ju här och hälsar på dem ibland och då ser jag hur de sitter i olika grupper, de ensamkommande i en grupp och de svenska eleverna i andra. Men jag vet ju så väl hur mycket de ensamkommande ungdomarna vill, och behöver, prata svenska, säger Leif Hadefjell.

Han står i Jämtlands Gymnasium Wargentins entréhall och väntar på "sina killar". Leif Hadefjell från Nälden är god man åt tre flyktingbarn från Afghanistan som nu bor i Krokoms kommun.

Källa: http://www.ltz.se/jamtland/ostersund...n-med-svenskar

Vad tycker ni om Leifs projekt?

Jag tycker inte den är ok eftersom "barnen" ser ut att vara vuxna män. Stackars tjejerna som riskerar att bli utsatta för övergrepp etc.
Jag tycker Leif ska läsa på lite först vad "barn" är för nåt.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Barn

Varför har han en vuxen karl i knät för? Ser bögigt ut.
Citera
2015-12-01, 08:15
Medlem
Citat:
Saken är den att makthavarna inte Vill ålderstesta, de vet mycket väl att de små liven ljuger om åldern.
Tänk så mycket skriverier det skulle kunna bli i media om det visade sig att majoriteten var Mycket äldre än de uppgivit, vi ska ha en totalinvandring till varje pris och inget ska få bromsa den utvecklingen.
Som sagt, makthavarna vet mycket väl men de Vill Inte göra något åt det eftersom att det skulle sakta ner den planerade Islamiseringen av landet.
Citera
2015-12-01, 08:30
Medlem
jamenvaddårås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerMera
Saken är den att makthavarna inte Vill ålderstesta, de vet mycket väl att de små liven ljuger om åldern.
Tänk så mycket skriverier det skulle kunna bli i media om det visade sig att majoriteten var Mycket äldre än de uppgivit, vi ska ha en totalinvandring till varje pris och inget ska få bromsa den utvecklingen.
Som sagt, makthavarna vet mycket väl men de Vill Inte göra något åt det eftersom att det skulle sakta ner den planerade Islamiseringen av landet.

Tror inte att det handlar om islamisering, utan sossarna räknar kallt med att alla flyktingarna kommer rösta på dom, tar man in 500000 flyktingar så blir det 500000 nya sossar.
Detta utan att svetsarn o co behöver stå på torget och hålla låda före valet osv, kallt och jävligt och ingen som stannar och lyssnar ändå.
Vi andra ser de långa köerna av asylsökande och tänker fy fan, vad pengar de ska kosta, medan sossarna tänker ah fan va sjysst, nya väljare.
Till valet nästa gång kommer de här "barnen" vara myndiga helt plötsligt och kunna hjälpa sossarna att sitta kvar vid makten med sina feta löner.
Citera
2015-12-01, 08:35
Medlem
YP4XQs avatar
TRE STYCKEN BAAARN. YAY. Det kommer just nu åtta tusen av de här PER VECKA det vill säga 16 000 på två veckor eller 24 000 på tre veckor. Lycka till med integrationen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in