2015-11-30, 15:24
Medlem
Tja alla, jag tycker det är så jävla jobbigt med detta jävla tjat om brudar hit och dit.
Förlåt för att jag säger det, men alla tjejer jag någonsin har varit i kontakt med spelar "spelen".

Jag blir så jävla förbannad för det är så fitta jävla töntigt.
Och man vill ju pumpa en snygg brud men orkar inte med det där jävla eländet.

Så har ni några tips på hur man tränar bort sexlusten som stereotyp killen har. Jag vill kunna bli kåt men då ska det vara att man kommit till punkten då bruden står naken.

Vet ni som läser tråkig jävla litteratur några typ tips från buddhist munkar som ska till nirvana har för tips. Om de kan slå sönder järnpinnar i huvudet borde de ju skriva en guide på hur man inte blir kåt. Helt seriöst har ni tips på hur man kan sänka denna jävla lust, börjar bli stor då jag inte haft sex på skit länge.

Hälsningar
Citera
2015-12-01, 01:11
Medlem
KiselMupps avatar
Tyvärr kompis, du måste ge dig in i matchen.
Ju längre du står vid rinken och tittar på, desto svårare blir det att lära sig spelet.
Ju yngre du (och tjejerna) är, desto fler fel accepterar de.
Ju längre du står och tittar på, desto bättre blir de andra killarna i förhållande till dig.

Även om du lär dig att minska sexlusten så har du troligtvis fortfarande ett behov av närhet och ömhet.
Förr eller senare måste du hitta någon, om du då fortfarande "frågar chans"* på tjejerna medans övriga hanar "bjuder tjejerna på lyxkryssning"*; -Vem tror du får gå hem ensam?!

*) Löjligt överdrivna exempel men du fattar vad jag menar.

Kolla efter tjejer som INTE spelar spel.
Skit i utseendet!, att hångla med en ful tjej är hundra gånger bättre än att fantisera om en snygg!
Citera
2015-12-01, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KiselMupp
Tyvärr kompis, du måste ge dig in i matchen.
Ju längre du står vid rinken och tittar på, desto svårare blir det att lära sig spelet.
Ju yngre du (och tjejerna) är, desto fler fel accepterar de.
Ju längre du står och tittar på, desto bättre blir de andra killarna i förhållande till dig.

Även om du lär dig att minska sexlusten så har du troligtvis fortfarande ett behov av närhet och ömhet.
Förr eller senare måste du hitta någon, om du då fortfarande "frågar chans"* på tjejerna medans övriga hanar "bjuder tjejerna på lyxkryssning"*; -Vem tror du får gå hem ensam?!

*) Löjligt överdrivna exempel men du fattar vad jag menar.

Kolla efter tjejer som INTE spelar spel.
Skit i utseendet!, att hångla med en ful tjej är hundra gånger bättre än att fantisera om en snygg!

Det är fel i huvudet på de som inte spelar spel så man vill inte ha de ändå. Inte vad jag har stött på vilket fall. Jag kan inte tänka mig hångla med en ful tjej, en ok snygg tjej sure. Men inte ful, jag är så jävla kräsen med så jag vill fan kunna träna bort det här eller göra prostitution lagligt.

tack för svar ändå mannen
Citera
2015-12-01, 07:26
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bodybag1
Det är fel i huvudet på de som inte spelar spel så man vill inte ha de ändå. Inte vad jag har stött på vilket fall. Jag kan inte tänka mig hångla med en ful tjej, en ok snygg tjej sure. Men inte ful, jag är så jävla kräsen med så jag vill fan kunna träna bort det här eller göra prostitution lagligt.

tack för svar ändå mannen

Vad spelar det för roll om det är lagligt eller ej? Köp sex om du känner för det. Skulle själv inte palla med det då jag inte kan tänka mig att använda kondom.

Själv runkar jag för att hålla kåtheten i schack nu när jag är singel.
Citera
2015-12-01, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Vad spelar det för roll om det är lagligt eller ej? Köp sex om du känner för det. Skulle själv inte palla med det då jag inte kan tänka mig att använda kondom.

Själv runkar jag för att hålla kåtheten i schack nu när jag är singel.

Mm kul om snuten tar tag i en.
Citera
2015-12-01, 12:01
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Mm kul om snuten tar tag i en.

Risken för att åka dit på det är mycket liten. Dessutom är sexköp ett bötesbrott.
Citera
2015-12-01, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Risken för att åka dit på det är mycket liten. Dessutom är sexköp ett bötesbrott.

wow fan vad nice då
Citera
2021-06-01, 11:34
Medlem
Nemoisafish999s avatar
Citat:
Tja alla, jag tycker det är så jävla jobbigt med detta jävla tjat om brudar hit och dit.
Förlåt för att jag säger det, men alla tjejer jag någonsin har varit i kontakt med spelar "spelen".

Jag blir så jävla förbannad för det är så fitta jävla töntigt.
Och man vill ju pumpa en snygg brud men orkar inte med det där jävla eländet.

Så har ni några tips på hur man tränar bort sexlusten som stereotyp killen har. Jag vill kunna bli kåt men då ska det vara att man kommit till punkten då bruden står naken.

Vet ni som läser tråkig jävla litteratur några typ tips från buddhist munkar som ska till nirvana har för tips. Om de kan slå sönder järnpinnar i huvudet borde de ju skriva en guide på hur man inte blir kåt. Helt seriöst har ni tips på hur man kan sänka denna jävla lust, börjar bli stor då jag inte haft sex på skit länge.

Hälsningar
Gå in på din egen toa och få orgasm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in