Jag gjorde en tribel på 15X10 cm för tjugo år sen som jag ångrat som fan,har kollat in olika coverup-alternativ när jag varit ute och rest men den är lite för stor och har lite för fet stil för att få ihop den med något annat på ett snyggt sätt
Två gånger har jag skissat upp nåt i studio men skitit i det för jag inte har känt mig nöjd....känns bara korkat att göra en ny när man redan från början att man i bästa fall blir halvnöjd.
Sist jag gjorde det slutade det med att jag gav upp hela projektet och tatuerade andra armen istället :-)
Nu är jag helt inne på att bleka ner skiten med laser tillräckligt mycket för att kunna tatuera över den med lite mer valfrihet.
jag har en som täcker hela överarmen. ångrar som fan att jag gjorde den. men håller på med min tatuerare att rita upp en fågel-jäkel som ska täcka upp lite.
ska använda tribalen som en slags stjärtfjäder!
Är lite för ung, tribal var "ute" när jag kunde tatuera mig. Dock blev det kinatecken, som man kanske ångrar lite nu 10 år senare... Jobbar på att integrera dom i en sleeve istället.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!