2005-11-06, 19:05
Medlem
Han har nygift med ny kvinna.
Citera
2005-11-06, 19:08
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glidarmannen
Han har nygift med ny kvinna.
Då utesluter vi homo iallafall...
Citera
2005-11-06, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tafkaf
Nej inte helt straight. En mig närståend, mycket välunderrättad källa har med egna ögon sett FL ragga bland båsen på US-Video (på Regeringsgatan i Stockholm) för några år sedan. Källan, som själv är bi, satt i godan ro i sitt bås och tajjad när FL steg in och plockade fram kuken. Källan började suga av men sen blev dom avbrutna och FL försvann. Enligt källan så var FLs apparat inte mycket att skryta med.

Skulle FL själv alltså vara en av dom ämnen han så vällustigt broderar ut i På Minuten i Radions P1?

Jag är tveksam, men vad vet man i dessa dagar??
Citera
2005-11-07, 09:33
Medlem
Tafkafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Skulle FL själv alltså vara en av dom ämnen han så vällustigt broderar ut i På Minuten i Radions P1?

Jag är tveksam, men vad vet man i dessa dagar??

Jag litar 100% på min sagesman. Han är stammis på US-Video och har ingen anledning att hitta på detta.
Citera
2005-11-07, 14:47
Medlem
Som redan sagt så har han ju ett nytt språkprogram pågång, sen har han även såldt ett filmmanus till svt som dom inte gjort något med än.

Kan man hitta mp3or med "på minuten" på nätet någonstans?
Citera
2005-11-07, 14:50
Medlem
Han har dragit in rejält med cash senaste åren (läste jag någonstans), så han har väl råd att softa och göra lite vad han vill ett tag.
Citera
2005-11-07, 14:51
Medlem
Citat:
Jag litar 100% på min sagesman. Han är stammis på US-Video och har ingen anledning att hitta på detta.

Men å andra sidan behöver mytomaner inte anledning för att hitta på.
Jag säger inte att din källa är mytoman, men om han vore det.
Citera
2005-11-07, 14:57
Medlem
mishimas avatar
Någon som kan hans akademiska bakgrund? Jag kommer inte ihåg, men är det så att han har disputerat i nordiska språk?
Citera
2005-11-07, 14:59
Medlem
Citat:

jag behöver oberoende källor innan jag börjar tro på detta... det kan vara rätt, men som sagt på FB är det först när man hör samma sak från helt olika håll som man kan börja tro.....
Citera
2005-11-07, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Någon som kan hans akademiska bakgrund? Jag kommer inte ihåg, men är det så att han har disputerat i nordiska språk?

Började doktorera på 1500-talssvenska när Hassan kom emellan.

Sen har han väl läst Idehistoria och eventuellt filosofi...
Citera
2005-11-07, 15:06
Medlem
Peter Harolds avatar
Citat:
jag behöver oberoende källor innan jag börjar tro på detta... det kan vara rätt, men som sagt på FB är det först när man hör samma sak från helt olika håll som man kan börja tro.....

Då är det väl bara att gå dit och sätta sig i ett bås och vänta... :-)

Enligt en bekant till mig som varit där är det förbjudet att vara två eller fler i båsen på US Video. De skall visst t.o.m. ha satt upp förbudsskyltar där. Någon som kan verifiera?

Tack för ordet!
Citera
2005-11-07, 15:08
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Började doktorera på 1500-talssvenska när Hassan kom emellan.

Sen har han väl läst Idehistoria och eventuellt filosofi...

Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in