2005-11-06, 14:45
Medlem
...var ju ständigt aktuell för några år sen. Det var alster i varje media, järn i varje eld. En del bra, en del dåligt. Men sen ett par år syns han inte alls till? Har han gått in i väggen? Blommat ut i en maffig psykos? Super han?

Vad säger ni?
Citera
2005-11-06, 15:12
Medlem
Nomen Nescios avatar
Han har en ny programserie som sänds i vinter: Svenska Dialektmysterier
Citera
2005-11-06, 16:10
Medlem
Såg honom i "vanlig Lindström-stil" diskutera Sjöwall/Wahlöös deckare (hans favoriter) i ett inslag från bokmässan GBG. Satt i nån sorts panel. Höll så kallad "låda".

Men har tagit paus från På minuten?
Citera
2005-11-06, 17:16
Medlem
erikbes avatar
Lindström är grym! Nästan alltid bra. Är han straight förresten?
Citera
2005-11-06, 17:24
Medlem
Tafkafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Lindström är grym! Nästan alltid bra. Är han straight förresten?

Nej inte helt straight. En mig närståend, mycket välunderrättad källa har med egna ögon sett FL ragga bland båsen på US-Video (på Regeringsgatan i Stockholm) för några år sedan. Källan, som själv är bi, satt i godan ro i sitt bås och tajjad när FL steg in och plockade fram kuken. Källan började suga av men sen blev dom avbrutna och FL försvann. Enligt källan så var FLs apparat inte mycket att skryta med.
Citera
2005-11-06, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tafkaf
Nej inte helt straight. En mig närståend, mycket välunderrättad källa har med egna ögon sett FL ragga bland båsen på US-Video (på Regeringsgatan i Stockholm) för några år sedan. Källan, som själv är bi, satt i godan ro i sitt bås och tajjad när FL steg in och plockade fram kuken. Källan började suga av men sen blev dom avbrutna och FL försvann. Enligt källan så var FLs apparat inte mycket att skryta med.

Det är ju fantastisk information. Tack.
Citera
2005-11-06, 18:19
Medlem
erikbes avatar
Citat:

Han kanske var ironisk
Citera
2005-11-06, 18:21
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Han kanske var ironisk

Han gick omkring med liten penis som ett ironiskt statement? Tja, varför inte?
Citera
2005-11-06, 18:23
Medlem
erikbes avatar
Jag väljer att citera Lindström från en sketch i Pentagon

Citat:

Man vill ju inte gå med ena armen bakbunden hela livet
Citera
2005-11-06, 18:47
Medlem
Tafkafs avatar
Citat:
Han kanske var ironisk

Naj jag tror bara han var kåt och böööööööög. Inget fel med det, inte så jag menade.
Citera
2005-11-06, 18:58
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Naj jag tror bara han var kåt och böööööööög. Inget fel med det, inte så jag menade.
Han har väl varit gift vad jag vet, dessutom så har han en dotter från äktenskapet och delar vårdnaden med ex-frun, iallafall så var det så för ett par år sedan. Straight, bi eller homo jag gillar FL iallafall...
Citera
2005-11-06, 19:03
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetal
...var ju ständigt aktuell för några år sen. Det var alster i varje media, järn i varje eld. En del bra, en del dåligt. Men sen ett par år syns han inte alls till? Har han gått in i väggen? Blommat ut i en maffig psykos? Super han?

Vad säger ni?
Han ville inte fortsätta göra "Värsta språket" för att han blev för känd, folk kom fram till honom på stan och ställde språkfrågor, han tyckte att det blev lite tröttsamt. FL verkar vara lite skygg privat...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in