Citat:
Ursprungligen postat av
nortonlight
Små buskiga "haze" .... Kasta skiten, varför äns hålla på för 3 gram? Jag kan inte operera människor då gör jag inte det,Jag kan inte göra en god öl, jag köper istället, ingen pallar göra sin egen tobak, därför köper man cigg tex.
Du gör dig bättre om du pluggar istället och tjänar en bra lön, sen kan du köpa vilket bra gräs du vill. Antingen genom bekanta eller via nätet. Håll dig till det du är bra på.
Mvh NL
Hej min vän!
Nu frågade jag ju faktiskt inte om din åsikt, utan om råd angående min situation. Vidare skall jag passa på att påpeka att du har en grymt taskig syn på livet. Om du tror för en sekund att jag sysselsätter mig med detta projekt för att spara pengar på gräs, tror du verkligen fel. Jag utnyttjar min fritid för att få ro i själen, och en promenad i skogen gör susen. Dessutom spenderar jag högkvalitativ tid tillsammans med en av mina nära vänner.
Jag har ett råd till dig: Var inte så himla inskränkt och fundera på vad som verkligen är viktigt här i livet.
Jag är för övrig, till skillnad av vad du verkar, utbildad så att det räcker och blir över.
Vill du ha fler tips, eller bara vill prata om din halvtaskiga livssituation, så är du varmt välkommen att skicka ett pm så ska jag göra vad jag kan för att ge dig en hjälpande hand.
Må väl!