Citat:
Ursprungligen postat av
Utomhus123
Vad är organisk näring enligt dig eftersom du tidigare sagt att aska och benmjöl inte är det?
Många kör med icke organisk näring, men skrev i ett inlägg att man ej behöver försvåra saker då det oftast blir pannkaka över det, slänger på för mkt hönsskit.. lösa med ngt annat, sen blir det för mkt av det.. fixa med ngt annat osv osv, istället för att köra ett enklare kncept. ALLA vill inte ha så stor monsterskörd som möjligt så tycker jag.
Jag sa
''Man behöver inte krångla till det
sen om folk vill göra det, fine.. upp till er. Hoppas inte det blir för kångligt bara, det brukar lätt bli så. Me när jag menade organiskt menade jag att inte ha massa kemisk näring osv för att få så stor yield som möjligt, uppoffrar hellre yield för röka som tar upp mycket skit och skapar annan smak osv, även fast man flushar.
det fetmarkerade har jag aldrig sagt?
edit. låt mig citera mig själv
''och tänk..allt utan hönsskit och aska mm, funkar att odla organiskt också!'' För att du ska förstå lättare så kan jag skriva tydligare. Lyckades bra utan att komplicera till saker ..behövs inte alltid krångla till det samt att det funkar att odla organiskt också! var inte i samma kontext som det första..då jag använde mig av '','' det är alltså riktat till folk som ej odlar organiskt.
Ber om ursäkt ifall jag var otydligt, ville inte låta dryg på något sätt, dela med mig och gärna se lite bilder från andra, men rätt tråkigt vibe här inne så vi får se. Peace..
MvH