2015-11-26, 00:35
Medlem
Förlåt om sett är postat i fel avdelning.

Alla fall, jag behöver hitta en person. Och jag har inte mycket info förutom dennes kik användarnamn, födelseår och stad han bor i. Jag vet hur han ser ut men alla fall, hur kan jag hitta denna? Googla och leta igenom 1000 personer känna lite knäppt.

Nån riktig expert som vet?
Citera
2015-11-26, 00:47
Medlem
QuattroStagiones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OhYeahWakeUpYeah

Alla fall, jag behöver hitta en person. Och jag har inte mycket info förutom dennes kik användarnamn, födelseår och stad han bor i. Jag vet hur han ser ut men alla fall, hur kan jag hitta denna? Googla och leta igenom 1000 personer känna lite knäppt.

Skicka ett PM så kan jag kanske hjälpa
Senast redigerad av QuattroStagione 2015-11-26 kl. 00:50.
Citera
2015-11-26, 14:02
Medlem
Pm är skickat!

Skulle även vilja ha svar från andra
Citera
2015-11-26, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OhYeahWakeUpYeah

Longshot, men testa google reverse image search om du vet hur han ser ut och har bild.
Citera
2015-11-26, 21:34
Medlem
Är det inte en allt för stor stad han bor i kan du söka upp namnet och födelseåret i folkbokförningen kanske ger en hint, eller åtminstone utesluter en del personer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in