• 1
  • 2
2015-11-25, 21:29
Medlem
Vad i hela friden kan man hitta man på när man ska bjuda ut nån på en tredje, fjärde eller femte dejt så här års? Fika är avklarat. Film eller middag känns väl okej, men lite boring som ensam aktivitet. Helst vill man ju göra nåt kul innan, gärna nåt aktivt! Vår/sommardejtar är ju så mycket enklare att hitta aktiviteter till. Nu är det bara ruggigt, regnigt och kallt ute... Kom med era bästa tips!
Citera
2015-11-25, 21:51
Medlem
Alkyonioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av higgledypiggledy
Vad i hela friden kan man hitta man på när man ska bjuda ut nån på en tredje, fjärde eller femte dejt så här års? Fika är avklarat. Film eller middag känns väl okej, men lite boring som ensam aktivitet. Helst vill man ju göra nåt kul innan, gärna nåt aktivt! Vår/sommardejtar är ju så mycket enklare att hitta aktiviteter till. Nu är det bara ruggigt, regnigt och kallt ute... Kom med era bästa tips!

Supa?
Citera
2015-11-25, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkyonios
Supa?

Inte helt övertygad... Hade man behövt supa dejten snygg hade det nog inte blivit mer än en dejt. Max.

Fler förslag...?
Citera
2015-11-25, 22:33
Medlem
Applequeen-mss avatar
Netflix and chill ...
Nej men hade jag fått bestämma så typ gå och äta något så enkelt som pizza, eller beställa hem, sen bara kolla en bra film med något gott sen se vad som händer
Citera
2015-11-25, 22:34
Bannlyst
Skidåkning?
Citera
2015-11-25, 22:38
Medlem
10sekunders avatar
Åk friåkning? 😊 Brukar finnas ställen där man kan hyra skridskor.

Åk pulka när det kommit snö eller gå på någon mysig julmarknad. Baka Lussebullar tillsammans? Dra till något fint ställe med en termos och grilla korv och snacka. Beror väl lite på om ni gillar att vara utomhus och aktiva eller hemma och ta det lugnt. Annars är det väl som vilken årstid som helst.
Citera
2015-11-25, 22:54
Medlem
Gå o simma, spela lasergame, gå ut i skogen, se en film o knulla?
Citera
2015-11-25, 22:56
Medlem
Babianens avatar
1) Gå på moderna museet. De har utställningar med olika teman som kan vara rätt kul.

2) Gå på Centralbadet tillsammans.

3) Gå runt på Djurgården.

4) Testa nån ny restaurang.
Citera
2015-11-25, 23:18
Medlem
Kaustis avatar
Tre dejter och du vill "göra någonting"? Hade jag varit tjej hade jag tolkat det som att du inte är intresserad och jag hade börjat ta avstånd.

Två dejter kan jag köpa, men den tredje måste ju ske hemma hos någon av parterna. Allt annat är tjänstefel...
Citera
2015-11-25, 23:23
Medlem
Nytt-kontos avatar
Hahaha ni kommer ju vara vanliga vänner efter ni är klara med alla träffar. Ålandsbåt kanske ni skulle köra på eller talin kryssning så har ni 3 dagar avklarade på en gång.
Citera
2015-11-25, 23:32
Medlem
Man kan göra i princip samma som på sommaren men är det en utomhusaktivitet behövs mer kläder

Men mitt bästa tips: skridskor. Eller tacokväll.
Citera
2015-11-25, 23:53
Medlem
TacoKryddmixs avatar
Inne aktiviteter är väl alltid uppskattade. Biljard, bowling eller träning ihop om man är lite tävlings och sportigt lagd. Laga mat ihop, brädspel eller julpyssla (baka, fixa saker till advent osv). Man kan gå promenader lite härligt påklädda för att stanna vid något trevligt ställe och ha med varm choklad eller stanna till vid något ställe som serverar en god Irish Coffee.

Tänk bara lugnt och mysigt så fixar sig resten!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in