2015-11-25, 13:47
Medlem
Nastybloodlusts avatar
skickade in mitt aktivitetsrapport den 11:e o fick nu post på att jag inte har skickat in det ....(har faktist gjort det men det har väl kommit bort...) kommer jag fortfarande att få mina pengar eller ???
Citera
2015-11-25, 14:00
Medlem
skickar du med snigelposten eller på nätet ? kan rek att skicka in på nätet har du bank id kan du gå in och kolla om du skickat in eller ta med leg och knalla in på f kassan
Citera
2015-11-25, 14:19
Medlem
Nastybloodlusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
skickar du med snigelposten eller på nätet ? kan rek att skicka in på nätet har du bank id kan du gå in och kolla om du skickat in eller ta med leg och knalla in på f kassan
skickade med snigelpost
Citera
2015-11-25, 14:29
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nastybloodlust
skickade in mitt aktivitetsrapport den 11:e o fick nu post på att jag inte har skickat in det ....(har faktist gjort det men det har väl kommit bort...) kommer jag fortfarande att få mina pengar eller ???
Du får bekräftelse via SMS när de mottagit din rapport. Har den kommit bort får du inga pengar.

Konstigt att du fick post om att du inte skickat in den. De brukar aldrig meddela att du inte skickat in din aktivitetsrapport.
Citera
2015-11-25, 14:31
Medlem
palis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nastybloodlust

Fick du bara 1 papper från Fkassan om att du ej skickat in din aktivitetsrapport?
Har själv 1 gång fått papper från dom efter att jag skickat i väg aktivitetsrapport, men då var den med fråm fkassan efter som jag fyllt i den fel, skickade på den tiden med snigelpost.

Nu mer gör jag den alltid på deras sida då har dom den direkt + att du kan ladda ner en pdf som kopia
Citera
2015-11-25, 14:35
Medlem
Nastybloodlusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Du får bekräftelse via SMS när de mottagit din rapport. Har den kommit bort får du inga pengar.

Konstigt att du fick post om att du inte skickat in den. De brukar aldrig meddela att du inte skickat in din aktivitetsrapport.

har tyvärr ingen mobil så kan inte få nå sms
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in