Citat:
Ursprungligen postat av
NecroNoob88
Hur vet ni om att jag mår bättre om jag börjar att gymma? Ser inget kul med det.
Får motionen på mitt jobb och när jag promenerar.
Ingen hobby lockar mig. För jag ger upp om det inte blir på mitt sätt. Livet är ändå helt ovärt att leva. Människor är ju falska och ruttna. Bakom skärmar kan vi ju alla leka snälla mot andra, men vi bry oss ju ändå bara om oss själva.
Vad är poängen att må bra för ens. Må dålig och vara kass på saker måste ju vara positiv på något?
Okej så jag ska förklara för dig varför gym är bra.
För det första så är det produktivt, du kommer vara glad för att du presterat och nöjd med dig själv för insatsen.
Du kommer får mer självförtroende när du börjar se resultat, det kommer boosta din självkänsla och ultimat du kommer må bättre.
Endorfiner är naturliga lyckopiller och dom tar aldrig slut!
Du säger att du hatar människor, ja vem fan gör inte det, människor är äckliga.
Om det är någon som glor på dig va fan spelar det för roll, dom är luft!
Om du går till ett seriöst gym så kommer ingen bry sig om dig, hur du ser ut eller varför du är där.
Är du tjock? ja fan va bra, du är på ett gym!
Tips, skapa din egna bubbla, ta med dig hörlurar och musik, det är perfekt om du vill blockera ut folk, dessutom skapar du en osynlig vägg då chansen att någon pratar med dig eller frågar dig nåt är mindre eftersom du är "upptagen" med musik.
Och för fan, kör seriöst om du ska träna, läs på lite, hitta bra övningar på vad du vill göra, gå inte dit och lägg som en jävla säl på en yogamatta och hoppas på det bästa.
Titta på Stronglift 5x5, det är enkelt och seriöst sätt att börja träna på.