Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 16:41
  #5125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supbroimgood
Har träffat följande:

”Amanda” från ST - 35-40 årig MILF från jakan med ursprung från Balkan. Riktigt trevlig med långa ben kurvig men otroligt bra i sängen men främst hennes bemötande är bra. Annonserar sällan dock. Inte helger eller så. 5/5 om man gillar kurviga milfs med tatueringar lite morsa kropp.

”Sophie” från ST - helt OK. Plast och spinkig. Hon ville inte bli fingrad och knuffar bort en så fort hon känner hon kommer (?) hon rökte oxå el cigg på sängen riktigt ofräscht. 2/5

”Kasandra” från ST - Knackig svenska, kommer dit o blir tvingad att duscha trots att jag redan duschat innan. Väldigt stel i sängen fejkstönar och gör verkligen det bara för örena och inget annat. Skön kropp dock vältränad. 3/5

Ang Sophie har jag en helt annan uppfattning. Jag har träffat henne några gånger och har varit super nöjd. Absolut topp 5 för min del. Mycket bra från bokning till avslut. Hennes BJ var grymt och hon är följsam. Jag tyckte att vi fick en riktigt bra connection. Jag tycker många gånger att det handlar om det. Å ibland lirar man bara inte. Sista gången frågade hon om hon fick röka sin el-cigg var lugnt för min del. Visste inte att hon rökte innan. Jag har bara positiva erfarenheter av henne.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback