Citat:
Men släpp sargen och hitta ett annat forum. Alla är vi olika och att vara kåt på en tant är fan mycket bättre än mycket annat, som t ex att gå igång på barn eller djur.Vad gäller mig själv då så är jag man, hetero och 60+. Bortsett från att jag inte fattar hur man kan bli kåt på barn eller djur så fattar jag inte hur man kan bli kåt på män. Ändå blir typ halva jordens befolkning kåta på skägg, kuk och adamsäpple. Och jag ligger inte vaken om nätterna och funderar på det.
Inte heller frågar jag grannarna (de är skitfina bägge två) hur de kan ha skaffat tre barn. Och snubbar som blir kåta på brudar med silikon och botox på olika platser, gillar de det så vem är jag att döma?
Tjejer med hängpattar, vem gillar det? Tjejer utan underhudsfett? Puckade brudar? Varför blir de knullade och t o m får pröjs för det?
Svaret är ju enkelt. Det är samma sak som att vissa inte gillar musslor (jävla idioter) och andra älskar ostron (idioter de också).
Så vi gillar alla olika saker helt enkelt.
Sedan är det ju så att träning ger färdighet. Och en 50-årig glädjeflicka lär ju ha tränat mer än en 25-årig.