Busibrallan Om du nu som du säger träffat Julia många gånger sitat (julia 94 har jag träffat många gånger.)
Då bör man nog minnas vilka tatueringar en tjej har eller ????
Och varför två individer pratar knackig engelska med varandra då båda uppenbarligen pratar Svenska ???
Bara några små funderingar så här i arla morgonstund

Och till sist en fråga till Julia varför inte komma över hit till Finland och jobba bättre pröjs här ser det ut att vara.
Och skulle vara lite kul med Svenska tjejer här i bland.
Tack och Hej Leverpastej.