Citat:
Ursprungligen postat av
rickebus
har hört (av en vän) att hon är sliten, han skulle vända men fick en åktur för en väldigt billig penning.
Annars finns ju Mehra om man gillar moget..mycket bra
Inget mig emot, ifall Oili, blivit sliten, hon e ju en legend🤭,hon hade sin"pimp /kille/gubbe att vistas i rummet(köket) intill, när jag va dit, men inget som störde mig, utan mer tvärtom🤭.Hur når man Mehra?, hittar henne inte på RS, men tack för tipset👍