2021-01-23, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YellowFeverGuy
Tack! Jo du har rätt, hon såg ju inte ut som den lyckligaste horan ever...

Så rätt så🤔, på samma gång brukar jag personligen inte analysera hororna så mycket man träffar, utan se till att göra vad man kommit dit för... Alltså, "töm & glöm". Tror säkert batongen skulle uppskatta att få doppa i henne, i synnerhet när jag anar att chansen är stor att man får köra utan regnrock, samt filma det hela, för en billig penning. Ser dom nu söker träff på RS, nån som träffat paret sista tiden, och kan ge recension?
Citera
2021-01-23, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
hon heter väl OW på riktigt..finns ju på ratsit, 63 år
Nu över 10 år sen(tyvärr), jag va ut till kista,i norrort, där hon häckar, på hembesök till henne, men jag uppskattade träffen, och hon va proffsig, och läckert klädd. Hon borde ju nu vara +60,med bra marginal, nån som doppat där senaste tiden?
Citera
2021-01-23, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spygatt
Nu över 10 år sen(tyvärr), jag va ut till kista,i norrort, där hon häckar, på hembesök till henne, men jag uppskattade träffen, och hon va proffsig, och läckert klädd. Hon borde ju nu vara +60,med bra marginal, nån som doppat där senaste tiden?
har hört (av en vän) att hon är sliten, han skulle vända men fick en åktur för en väldigt billig penning.
Annars finns ju Mehra om man gillar moget..mycket bra
Citera
2021-01-23, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
har hört (av en vän) att hon är sliten, han skulle vända men fick en åktur för en väldigt billig penning.
Annars finns ju Mehra om man gillar moget..mycket bra

Inget mig emot, ifall Oili, blivit sliten, hon e ju en legend🤭,hon hade sin"pimp /kille/gubbe att vistas i rummet(köket) intill, när jag va dit, men inget som störde mig, utan mer tvärtom🤭.Hur når man Mehra?, hittar henne inte på RS, men tack för tipset👍
Citera
2021-01-23, 10:00
Medlem
Citat:
Inget mig emot, ifall Oili, blivit sliten, hon e ju en legend🤭,hon hade sin"pimp /kille/gubbe att vistas i rummet(köket) intill, när jag va dit, men inget som störde mig, utan mer tvärtom🤭.Hur når man Mehra?, hittar henne inte på RS, men tack för tipset👍
hon finns på nämda sida..60 + och stooora plastisar
Citera
2021-01-23, 10:44
Medlem
Citat:
Nu hittade jag hon, Tack👍
Citera
2021-01-23, 10:44
Medlem
Citat:
Citera
2021-01-23, 11:02
Medlem
Citat:
nice
Citera
2021-01-23, 21:15
Medlem
Det finns mycket skit inom sexbranschen. Men att alla skulle vara tvingade eller missbrukare osv är ren lögn. Vet flera som mår bra och som sköter detta snyggt och självständigt.
Citera
2021-01-24, 11:05
Medlem
Citat:
Helt ok påpekande👍drygt 8%,utav Sveriges befolkning äter ju idag,dagligen,ångestdämpande medicin mot ångest, jag antar att en liten majoritet, där är kvinnor(männen har lättare att ta till flaskan), då är det alltså 5 %, utav Sveriges kvinnor, som både mår mer eller mindre dåligt och tar ångestmedicin mot det, räknar vi då ålder mellan typ 18-60,på Sveriges nuvarande befolkning så är det drygt 5,6 miljoner, kalkylerar man då att 3,5 miljoner är kvinnor, mellan 18-60,och 5%utav dom dagligen äter ångestdämpande, så blir det ju hejdlösa 175.000 stycken kvinnor!!!

Tänk nu bara ifall en liten del10%(enligt dig psykiskt, instabila nervvrak) 😳, går in för att skippa tabletterna och komma på annat, som får dom att må bättre, då skulle vi ha drygt 18.000 nya, individer, ute i samhället, som inte gör nån annan illa, och mår bra utav det dom gör, tror garanterat samhället skulle vara lite mjukare å vänligare då..
Kom ner från den stora hästen du rider på och se F-an i vitögat, ogillar ditt moralpredikande och "förståndigpå" attityd, du har en del av att lära på verkstadsgolvet.
Helt utan att ha belägg så låter 8% lite lite ... jag har bara i min lilla omgivning stark överrepresentation av tabletter för ångest , sociala fobier , depression etc och antalet som självmedicinerar sig med alkohol är nära 80-90% (kanske säger något om min klasstillhörighet men skulle beskriva den som Svensson lägre medelklass , sådär utbildning / bildning youtube och Netflix är intressen som gäller utanför sponken etc) ... speciellt yngre tjejer 20- och upp kör sponken och de mängder de häller i sig ej helt är snudd på absurda
Citera
2021-01-24, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
jag har känner flera tjejer privat som jobbat som sexarbetare i många år och är varken psykstörda drogmissbrukare m.m. men har en jäkligt bra ekonomi,och även fast jobb med familj.
Du är bara en vänstervriden hjärntvättad sandlådefeminist som borde söka vård.
Hoppas modd tar bort denna diskussion.
Känns också som att 2021 att många är så pass stabila att det går att ta egna beslut över sin vardag eller hur ? Många vill gärna se offer över allt och decimera människor till just detta , inte kapabla till egna beslut....och sälja sex är väl bla en rejäl genväg till bra ekonomi. Kan inte komma runt tanken att sälja/köpa sex inte är det mest cyniska i sammanhanget
Citera
2021-01-24, 19:21
Medlem
Back on track : Estelle RS , någon info ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in