Citat:
Ursprungligen postat av
joakim.svensson
Tyvärr är ingen tjej independent, antingen tvingas dom dit av en hallick - eller så är det pga deras drogmissbruk. De flesta tjejer som säljer sex använder tramadol för att stå ut med skiten och tvingas sedan fortsätta med skiten för att dom är så beroende av tramadol för att ens orka leva en dag. Många av de horor du planerar att besöka skadar sig självabåde fysiskt och psykiskt, och det kan dom fortsätta med så länge torskar går o köper deras tjänster. Så skit i det där, ragga upp nån kåt tjej på tinder istället.
Nu vet jag inte vilken utav Simons böcker du läst, misstänker starkt att han fått en ny vapendragare, som dig i sitt stall🤭, men tyvärr måste jag nog nu göra dig besviken, för det finns tjejer, som varken har hallick, eller drogmissbruk, och väljer själva att ligga runt, och få pröjs för det.
Ett av mina gamla ex: anförtrodde själv för mig, efter en tid när vi börjat hänga ihop, att hon under en tid, sålt sig själv, och också ställt upp på GB, samt liknande. Hon varken rökte eller drack starksprit, hon kunde vid nåt tillfälle ta en cider, men aldrig nåt mer, hon hade inte nåt drogmissbruk, eller liknande.
Orsaken till den tillfälliga perioden, på typ halvår, var att hon gått igenom en skilsmässa, och avslutat ett destruktivt förhållande, hon hade testat på ångestdämpande medicin, men det va värdelöst för henne, hon fick mer ångest om att ta dom, vid ett tillfälle, när hon satt vid en chatt fick hon förfrågan om att tjäna lite extra hon hade dålig ekonomi just då, ungarna hennes va inte hemma och hon kände sig allmänt "neråt" som hon uttryckte sig åt mig. Hon träffa killen, va avklarat på en kort stund, och efteråt kände hon sig mindre ångestladdad och till på köpet hade hon fått några lax också.
Hon fortsatte alltså regelbundet med detta, som någon"självmedicinering"emot ångesten, och kände det som nåt"bättre än tabletter grej".
Anledningen att hon sedan slutade var den att hennes morsa kom på henne, efter hon fått tips utav en bekant, morsan hennes tog sig in i hennes mobil, vid ett tillfälle, och sen tog f-an i helvete, och ex:ET hamnade på terapisamtal, m.m,med hotet av att hon annars skulle missa vårdnaden om sina ungar.
Så, det är helt skit snack detta med ditt moralptedikande, att antingen e tjejen dittvingad utav en hallick, eller annars e hon drogmissbrukare. Att kanske inte tjejen mår 100,inombords e en helt annan sak, inte mår jag själv 100 hela tiden heller, när väckarklockan ringer, å kneget kallar, men de e bara å bita ihop å få det undanstökat, och som belöning får jag lite pröjs också... På samma sätt kan vissa tjejer också tänka alltså, det är nåt nödvändigt ont, dom får pröjs, och på samma gång känner sig bättre inombords när dom blir bekräftade.. Så va de för mitt ex, alltså.
Slutligen, nej de störde mig inte alls att hon knäckt extra med det, försökte ibland, lite luska om vad mera som hänt, å typ äldsta hon särat åt, men hon ville inte alls prata om de, så där fick man tji🤭..