• 1
  • 2
2015-11-23, 20:49
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frisorerica
Har kikat på lindex, dom känns så tråkiga.. Haha men tack ändå ☺️
Självklart köper jag inga bh-ar i guld.. men de jag hittat är mest märkes bh-ar och de kostar runt 4-500 lappen. Tänkte ju köpa ett par i varje storlek och då är man närmare 2000, känns jävligt surt att lägga så mycket när man får byta ut de så ofta

Att det är dyrt gäller ju oavsett vilka märkeskläder man köper.

Var glad att du inte drar E/F kupa, då får du punga ut dom summorna för billiga "no name" grejjer.
Citera
2015-11-23, 22:03
Medlem
Citat:
Alltså jag har försökt länge nu försökt hitta någon sida/affär som säljer bhar med omkretsen 65 i RIMLIGT pris.. Är inte jätte sugen på att lägga flera tusen för ett par bhar. Har länge haft 70 men det har blivit förstort. Så hjälp mig, länkar affärer???

Titta på ex http://www.aliexpress.com/
De har normalt mindre storlekar på alla kläder och underkläder... Du kan säkert beställa ngt som inte kostar så mkt med gratis frakt. Passar storleken har du en uppsjö av underkläder...
Citera
2015-11-23, 22:11
Medlem
har du så små bröst behöver du ingen bh men annars säger jag hm igen. deras bh; ar finns bara i väldigt små storlekar o kostar ca 100:-
Citera
2015-11-23, 22:40
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Alltså jag har försökt länge nu försökt hitta någon sida/affär som säljer bhar med omkretsen 65 i RIMLIGT pris.. Är inte jätte sugen på att lägga flera tusen för ett par bhar. Har länge haft 70 men det har blivit förstort. Så hjälp mig, länkar affärer???

Ser att du fått många bra tips, kan bara säga att det kan vara en god idé att uppsöka en riktig underklädesbutik, de kan förmodligen ta in storlekar som passar just dig. Sedan får du gå efter kupstorlek också, minskar du på den går omkretsen också ner. Det varierar en hel del beroende på märke, såklart, därför tycker jag att det är bra om du går och får dina mått tagna i en specialbutik.

Jag vet att du skriver "rimligt pris", men sanningen att säga är att BRA bh:ar är ganska dyra. Tänk istället på hur länge du kan ha dem och att de är bättre utformade rent ergonomiskt!

Lycka till!
Citera
2015-11-25, 19:28
Medlem
Alltså bara för att man har små bröst betyder inte det att man inte behöver eller ska ha en bh. Förstår inte varför så många ska hata/pika/påpeka saker hela tiden. Ja jag har små tuttar? Råkar veta att jag inte är den enda, kanske här på flashback dock..
Jag är alltså inte ute efter några lektioner hur vida vilken storlek jag borde köpa, det verkar dock som många andra som svara behövde det. Googla det så förstår ni nog hur ni mäter ut rätt storlek
Så vidare till ämnet, någon som vet någon hemsida som har små fina bhar?
Citera
2015-11-25, 19:30
Medlem
isberg15s avatar
Ginatricot bör väl ha? Kappahl? MQ?
Citera
2015-11-25, 19:32
Medlem
mainfurers avatar
Hittar du ingen så kan vi här specialdesigna en om vi får bild först. ;-)
Citera
2015-11-25, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isberg15
Ginatricot bör väl ha? Kappahl? MQ?

Gina samt hm har 70 som minsta omkrets.. men mq & Kappahl ska jag kolla, tack
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera