2015-11-21, 14:35
Medlem
J.Bergs avatar
Hej,

På mitt jobb använder vi OneDrive För Företag. Nu var vi tvungna att byta ena datorn till en annan, skulle då försöka synka om allt igen genom att fixa hela Office 365. Men det vill inte läsa in det biblioteket, får ett felmeddelande hela tiden.

Någon som vet något om det här? Tycker att microsoft-supporten är katastrof.
Citera
2015-11-21, 14:38
Bannlyst
Din fråga kan omformuleras som "Hej Flashback, jag har ett problem med bilen, vad är det för fel?"

Okej, vi har förstått att du har problem, och att du får felmeddelanden, kan du dela med dig av dom meddelandena?
Citera
2015-11-21, 15:13
Medlem
J.Bergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baseboll
Din fråga kan omformuleras som "Hej Flashback, jag har ett problem med bilen, vad är det för fel?"

Okej, vi har förstått att du har problem, och att du får felmeddelanden, kan du dela med dig av dom meddelandena?

Förlåt mig!
Felet som blir är när ska synkronisera det existerande biblioteket till den nya datorn. Det står att man ska skriva in OneDrive-adressen (som jag har gjort) men när jag sen tar "nästa" så kommer meddelandet: "Kan inte synkronisera OneDrive".
Det funkade bra på den gamla datorn. Det är samma mail som med den datorn bara en annan dator.
Citera
2015-11-21, 17:38
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Finns många guider om detta om man söker lite på problemet. Här är en av dessa -> https://support.office.com/sv-se/art...3-1a52b55a1967
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in