Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-20, 16:32
  #1
Medlem
patriot8s avatar
En ny fas.

Vi har nu klivit in i en ny fas, som oåterkalleligt kommer tvinga oss ifrån den bekvämlighet och frid som tidigare varit en självklarhet för oss.

Den förda mångkulturella politikens konsekvenser går inte längre att blunda för, de senaste åren har dessa konsekvenser varit påtagligare än någonsin tidigare, och den senaste tiden har våra narrar till folkförrädare själva sagt att situationen inte längre är hållbar.

Säkerhetspolisen har höjt beredskapen till 4 vilket är näst högst på deras skala av 5, för var dag som går fortsätter det strömma in fler asylanter och det har numera blivit en vardag att det begås rån, våldtäkter och mord i våra, av etablissemanget skapade, mångkulturella förstäder.

Men endast den naiva kan tro att problemen stannar där, de problem som vi nu står inför kommer bokstavligt talat krypa inpå era liv, och det finns ingenstans ni kan gömma er.
Visst kan ni flytta från området, flytta till en ny stad, kanske flytta ut på landet - men infektionen slutar inte att sprida sig för att man sätter ett plåster över det och låtsas som att det regnar.
Inte ens om ni flyr landet kommer ni komma undan, hela västvärlden håller på att förvandlas till en mångkulturell smältdegel präglad av kriminalitet, otrygghet och terror.

Det går inte längre att blunda, vi måste nu ta tag i problemen på allvar.

Det finns inte längre plats för feghet och bekvämlighet, om vi vill ha det minsta kvar i framtiden av det vi värdesatt tidigare så måste vi försvara det, och det nu.

Genom historien har vi kämpat för vår rätt att få leva, vi har kämpat för att sedan kunna njuta av de förmåner kampen skördat. Tro inte att dessa förmåner är någon självklarhet. Tro inte att vi kan skörda utan att så.

Vår nations historia berättar om folket, det är enkla män och kvinnor som genom historien arbetat, strävat och kämpat för att kunna leva på sin lilla plätt på jorden.

Man har fått kämpa mot missväxt, svält, pest och andra sjukdomar, inhemska såväl som utländska fiender. Många har genom vår historia lidit svårt på fronten, eller hemma på gården, men man härdade ut.

Och vi är det levande beviset på det, våra liv har vi att tacka våra förfäder för. Dom hade det mycket värre än vad vi har idag, vår kamp är bekväm och skön i jämförelse med vad dom har fått utstå.

Det som vi genom historien har kämpat för och värdesatt håller nu på att tas ifrån oss, på ett aldrig tidigare skådat sätt. Inom en snar framtid så finns vi inte som folk överhuvudtaget, det är nu vår uppgift att se till att våra förfäders kamp inte går till spillo.

Den kamp vi står inför nu är våran generations kamp, våran generations ansvar.

Det är nu vår tur att försvara det som våra förfäder försvarat tidigare, vår tur att dö för att vi ska kunna leva.

Det är en plikt inför våra förfäder, men även inför de kommande generationerna.
Det är en kärleksförklaring till era barn och barnbarn, och deras barnbarn och så vidare.

Låt inte vår generation bli ihågkommen som den som kastade bort vår framtid, som lät vårt folk försvinna i historien och sagornas dimmor.

Det är upp till dig och mig att göra förändring, det är bara vi och inga andra som kan sätta skutan på rätt köl igen.

Släpp loss dina känslor och visa empati, för vårt folk har ett värde - låt det så förbli.

Det är vår tur nu att skriva historia.
__________________
Senast redigerad av patriot8 2015-11-20 kl. 16:45.
Citera
2015-11-20, 18:11
  #2
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
En ny fas.

bla, bla, bla

Det här är ju bara högtravande ord, vad ska folk göra mer konkret tycker du?
Citera
2015-11-20, 19:47
  #3
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Det här är ju bara högtravande ord, vad ska folk göra mer konkret tycker du?
Det är en text som försöker väcka motivation.

Att göra något är bättre än att göra inget, sprid budskapet till vänner och bekanta, bidra ekonomiskt till en nationell organisation, anslut till en nationell organisation. Bollen är hos en själv.
Citera
2015-11-20, 20:27
  #4
Medlem
JedemDerSeines avatar
Jag vet inte åt vem du riktar din förnuftiga uppmaning till men om du talar till Svensson så vill jag komma till hans försvar och rikta anklagelserna emot oss, som kallar oss för nationella, för vilka alternativ har egentligen en vanlig medborgare idag, om han vill engagera sig nationellt? Förutom SMR så står vi svarslösa på alternativ, för vart skall en uppvaknad nationell egentligen vända sig om han vill göra skillnad?

Det krävs mer av den som kallar sig nationell än vad som görs av en vanlig medborgare. För honom räcker det inte med att säga, att jag tror, utan att jag kämpar, om det är mig tillåtet att använda de ord som Ledaren uttalade i sitt slutanförande vid partikongressen 1934. Med andra ord ska vi inte kräva för mycket av vanliga medborgare, utan istället se till att det finns en organisation som de lätt kan engagera sig i.

Denna kritik riktar jag emot alla nationella, inklusive mig själv...
__________________
Senast redigerad av JedemDerSeine 2015-11-20 kl. 20:30.
Citera
2015-11-20, 20:39
  #5
Medlem
2big4yous avatar
Halkade in i tråden med ett tips.

Det finns nationalister i alla städer och samhällen i landet, om någon eller några i varje stad tar initiativ till ett medborgargarde och för att få så många deltagare som möjligt lämnar man politiken utanför det är ändå inga vänstermänniskor som ägnar sig åt detta.
Lägg lite extra kronor på klädseln,helst att alla har lika,grova skor/kängor tröja,jacka med tryck på ryggen,typ "Civilgardet" samma med keps.
Folk vet att polisen inte är att räkna med och polis saknas i många tätorter och på landsbygden och folk är i dagsläget mycket oroliga för utvecklingen och skulle bli mer än glada om de visste att ett garde patrullerade gatorna då växer förtroendet och fler och fler kommer att ansluta sig men som sagt, lämna politiken utanför för de allra flesta svenskar vet redan vilka som står för brottsligheten i landet.

Ett tips bara.
Citera
2015-11-20, 20:41
  #6
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Låt oss åtminstone konstatera en sak. Det pågår ett rejält uppvaknande här i Sverige även om jag givetvis hellre hade sett att SD stått för den linje som SvP gjorde och NMR gör. Men metapolitiskt har det alltså redan varit en islossning, vilket märks på olika typer av sociala medier och fiendens panikartade reaktioner. "Revolution of the mind" är den viktigaste revolutionen och den kommer att fortsätta i takt med att verkligheten ständigt ger oss rätt.
Citera
2015-11-20, 21:30
  #7
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Låt oss åtminstone konstatera en sak. Det pågår ett rejält uppvaknande här i Sverige även om jag givetvis hellre hade sett att SD stått för den linje som SvP gjorde och NMR gör.

Du har som alltid rätt men låt oss också erkänna, att ett uppvaknande också kräver sitt organisatoriska uttryck, något som saknas efter SvPs fall. Ett parti att uttrycka all den frustration som vi alla känner. Det är vad vi behöver, för att bara vara hänvisad till enskilda engagemang kommer att vara otillräckligt.

Själv är jag synnerligen intresserad av att få veta din åsikt om huruvida SMR är tillräckligt för att fylla alla nationalisters behov? Du vet att jag har den djupaste respekt för dina åsikter och därför vore det av värde, att få höra din dom om hur du ser på deras möjligheter att ensamma få företräda nationalismen...
Citera
2015-11-20, 21:55
  #8
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JedemDerSeine
Du har som alltid rätt men låt oss också erkänna, att ett uppvaknande också kräver sitt organisatoriska uttryck, något som saknas efter SvPs fall. Ett parti att uttrycka all den frustration som vi alla känner. Det är vad vi behöver, för att bara vara hänvisad till enskilda engagemang kommer att vara otillräckligt.

Själv är jag synnerligen intresserad av att få veta din åsikt om huruvida SMR är tillräckligt för att fylla alla nationalisters behov? Du vet att jag har den djupaste respekt för dina åsikter och därför vore det av värde, att få höra din dom om hur du ser på deras möjligheter att ensamma få företräda nationalismen...


Visst skulle jag kanske i nuvarande ytterst prekära situation önska att vi kunde kraftsamla i en organisation. Men det är nog inte realistiskt. Däremot borde vi kunna enas om vissa gemensamma mål i dagsläget och då måste man bygga broar och inte murar. Att starta än fler partier tror jag inte på utan vill man organisera sig så är det bättre att endera gå med i NMR eller SD och då försöka radikalisera de senare. Jag tycker mig se att avstånden och friktionerna ändå krymper i takt med att invällningen och vanvettet når nya nivåer. Sen tror jag förstås inte att det finns några politiska lösningar utan vill svenskarna överleva så kommer de att tvingas till en episk kamp. Det bör man förbereda folk på.
Citera
2015-11-20, 22:14
  #9
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Att starta än fler partier tror jag inte på utan vill man organisera sig så är det bättre att endera gå med i NMR eller SD och då försöka radikalisera de senare.


Bra sagt, så vad väljer Du, när jag nu ämnar till att ta rygg på dig "i denna prekära situation". Kommer jag att att följa dig till SD, i syfte att radikalisera dem allihopa, eller är det SMR som gäller, i syfte att radikalisera dem?

Citat:
Sen tror jag förstås inte att det finns några politiska lösningar utan vill svenskarna överleva så kommer de att tvingas till en episk kamp. Det bör man förbereda folk på

Förvånande, för här sitter jag i min enfald och kalkylerar med politiska medel, organiserade i ett parti. Så jag kan alltså tolka dina ord så, att det är bättre att jag ger mig ut och skaffar ett bra gevär istället för att förspilla min tid med att ägna mig åt politiska lösningar?
Citera
2015-11-20, 22:38
  #10
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JedemDerSeine
Bra sagt, så vad väljer Du, när jag nu ämnar till att ta rygg på dig "i denna prekära situation". Kommer jag att att följa dig till SD, i syfte att radikalisera dem allihopa, eller är det SMR som gäller, i syfte att radikalisera dem?



Förvånande, för här sitter jag i min enfald och kalkylerar med politiska medel, organiserade i ett parti. Så jag kan alltså tolka dina ord så, att det är bättre att jag ger mig ut och skaffar ett bra gevär istället för att förspilla min tid med att ägna mig åt politiska lösningar?


NMR är ju radikala redan och vet vad som krävs. Det tror jag att man måste känna av själv. Men vi behöver folk som även går in i SD med syfte att radikalisera.

Metapolitik ska man inte underskatta. Vill man arbeta mer organiserat och intellektuellt så kan man skriva artiklar, säkert är både Nordfront och Fria Tider intresserade. Annars brukar min standardrekommendation vara att organisera medborgargarden ifall man vill göra något mer konkret. Vapen är förstås aldrig fel att ha heller.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback