Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-11-20, 03:07
Medlem
Crampolodeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Bara för att jag inte har röstat på SD? Lägg av, ni vet väl inget om mina tankar eller vad jag röstade på. Man blir verkligen mörkrädd av en del människor.

En röst på sjuklövern är en röst på dels;

1. Sjuklövern.
2. MP/S

Du har bidragit till detta problem, din jävla landsförrädare. Tänk på det när någon du känner får ligga i korridorerna på valfritt sjukhus och kanske rentav dör pga bristande vård. Vidriga jävla avskum.
Citera
2015-11-20, 03:19
Medlem
Citat:
Liv och hälsa står på spel. Allvarligare än så kan det knappast bli. Regeringen måste faktiskt göra något.

Antyder fröken Mellin att det är dags att stänga gränserna kanske? Vilka åtgärder kan hon annars anse nödvändiga för att rädda riket?

För övrigt tycker jag det är ganska märkligt att det inte skrikits mer om att det är dags att sätta stopp för flyktingmottagandet. Regeringen kanske väntar på att det ska smälla rejält så att de har något konkret att skylla på när det väl tar beslut i frågan?
Senast redigerad av osel 2015-11-20 kl. 03:31.
Citera
2015-11-20, 03:27
Medlem
Lydans avatar
Ska bli kul att se vad MSB skriver nu när white flight sätter in. Service-sektorn, som numera nästan försörjer Sverige, kommer att halveras när folk föyttar till grännländerna. De tillräckligt högt betalda finns på prioriterade listor och kan flytta enkelt. Kvar blir de utan kunskap. Sveriges service-sektor blir inte längre efterfrågad av av omvärlden, och de höjda skatterna leder till att fler industri-bolag lämnar Sverige då det inte finns kompetens i landet. Exporten av mineraler har Romson redan satt stopp för.

När flykten av högavlönade är ett faktum slår bostadsbubblan till, och lånekrisen blir ett faktum.

Vi är många som numera är likgiltiga inför samhällskollapsen eftersom vi redan börjat planera vår omplacering till länder som faktiskt uppskattar sina medborgare. Oavsett ursprung.

Kvar blir flyktingarna. Och Bert Karlsson. Och du.
Senast redigerad av Lydan 2015-11-20 kl. 03:30.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in