Citat:
Ursprungligen postat av
Kakistokrati
Jag måste erkänna att jag tillhör den skaran som inte insett att religionen i sig är ett stort problem, utan bara sett invandringen som helhet som problemet.
Jag har dock ändrat min åsikt den sista tiden sedan jag sett en hel del muslimsk propagandafilm på tuben med religösa ledare skanderar ut hur Europa ska erövras genom att invandra, föda 7-8 barn per kvinna med europeiska bara kommer föda 1-2 barn.
Då kommer det bara ta 2 generationer innan vi i "kristna" i Sverige kommer vara i minoritet

Religion behöver iofs inte vara ett problem så länge den tas varligt, dvs ifall man är sekulariserad. Dessvärre är det ovanligt med sekulariserade muslimer, och i de få lägen där det är fallet så går vi mer och mer mot en tid där de fredliga muslimerna tvingas välja sida, eftersom helhetsbilden som råder är världen mot Islam. Fredliga muslimer blir mer och mer benägna att radikaliseras eftersom Allah kallar dem till heligt krig, Jihad. Detta omfattar hela islam, inte endast IS våldsinriktade filosofi. Således är ALLA muslimer ett problem, så länge de inte överger sin tro. Att inte överge sin tro när de övriga anhängarna och koranen faktiskt uppmanar till våld mot otrogna eller islamskeptiker, bör ses som ställningstagande nog.
Jag kan dock föreställa mig att det är svårt att överge något som man blivit hjärntvättad med sedan man föddes. Kunskap kommer bita på endast de förnuftigaste av muslimer. Tyvärr är den gruppen inte i majoritet.
Nativiteten är som du säger också sjukt hög hos muslimer, flera gånger så stor som hos västerländskt folk, vilket är rätt extremt. Därför måste man vara blind och/eller hjärndöd för att inte förstå att islamiseringen är oundviklig, om man inte gör något åt saken.