2015-11-19, 08:01
Medlem
Kakistokratis avatar
1 år gammalt klipp med Richard Jomshof(SD) i talarstolen(?) Tror ni Magnus Manhammar(S) skulle stå och hånflina lika mycket mot Jomshof(SD) om replikerna hade skett idag?

Lustigt också att Eva-Lena Jansson (S) anklagar SD att de vill dra ner på biståndet 9,7 miljarder när nu samma socialdemokratiska politik vill halvera biståndsbudgeten vilket betyder en minskning med 20 miljarder o_0

https://www.youtube.com/watch?v=_aMWj9vg2g4
Senast redigerad av Kakistokrati 2015-11-19 kl. 08:07.
Citera
2015-11-19, 08:50
Medlem
TorrFlamingos avatar
Magiskt att se sådana här gamla klipp. Jomshof ser in i framtiden (visserligen bara 1 år framåt) och kallar alla andra för naiva, en bild som blir allt klarare för varje dag som går nu, att våra politiker är fega, naiva, verklighetsfrånvända utopister som bär ansvaret för det kaos som råder. Och värre ska det bli. Ju värre det blir, desto fler fd. idioter vaknar upp och inser allvaret.

Dumt att det ska krävas massakrer och mord för att få folk att inse att Islam är bad news, och ännu dummare är de som fortfarande inte förstått.
Citera
2015-11-19, 08:54
Medlem
Mackan52s avatar
Och nu när man säger "Told you so" så får SD fortfarande skit för att de inte vill "ta ansvar".
Citera
2015-11-19, 09:13
Medlem
Ingen förvåning. Nationalister har konsekvent haft rätt och förutspått framtiden i över 40 år nu
Citera
2015-11-19, 09:27
Medlem
Kakistokratis avatar
Gillades klippet i TS så är här ett liknande fast med Kent Ekroth(SD). Kent Ekroth har jag alltid tyckt varit lite obehaglig att titta på av någon anledning men om jag bara lyssnar så fungerar det lika bra som det med Jomshof (SD)

https://www.youtube.com/watch?v=fzKg5S8_O3w
Citera
2015-11-19, 09:34
Medlem
Kakistokratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Magiskt att se sådana här gamla klipp. Jomshof ser in i framtiden (visserligen bara 1 år framåt) och kallar alla andra för naiva, en bild som blir allt klarare för varje dag som går nu, att våra politiker är fega, naiva, verklighetsfrånvända utopister som bär ansvaret för det kaos som råder. Och värre ska det bli. Ju värre det blir, desto fler fd. idioter vaknar upp och inser allvaret.

Dumt att det ska krävas massakrer och mord för att få folk att inse att Islam är bad news, och ännu dummare är de som fortfarande inte förstått.

Jag måste erkänna att jag tillhör den skaran som inte insett att religionen i sig är ett stort problem, utan bara sett invandringen som helhet som problemet.
Jag har dock ändrat min åsikt den sista tiden sedan jag sett en hel del muslimsk propagandafilm på tuben med religösa ledare skanderar ut hur Europa ska erövras genom att invandra, föda 7-8 barn per kvinna med europeiska bara kommer föda 1-2 barn.
Då kommer det bara ta 2 generationer innan vi i "kristna" i Sverige kommer vara i minoritet
Citera
2015-11-19, 10:32
Medlem
TorrFlamingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakistokrati
Jag måste erkänna att jag tillhör den skaran som inte insett att religionen i sig är ett stort problem, utan bara sett invandringen som helhet som problemet.
Jag har dock ändrat min åsikt den sista tiden sedan jag sett en hel del muslimsk propagandafilm på tuben med religösa ledare skanderar ut hur Europa ska erövras genom att invandra, föda 7-8 barn per kvinna med europeiska bara kommer föda 1-2 barn.
Då kommer det bara ta 2 generationer innan vi i "kristna" i Sverige kommer vara i minoritet

Religion behöver iofs inte vara ett problem så länge den tas varligt, dvs ifall man är sekulariserad. Dessvärre är det ovanligt med sekulariserade muslimer, och i de få lägen där det är fallet så går vi mer och mer mot en tid där de fredliga muslimerna tvingas välja sida, eftersom helhetsbilden som råder är världen mot Islam. Fredliga muslimer blir mer och mer benägna att radikaliseras eftersom Allah kallar dem till heligt krig, Jihad. Detta omfattar hela islam, inte endast IS våldsinriktade filosofi. Således är ALLA muslimer ett problem, så länge de inte överger sin tro. Att inte överge sin tro när de övriga anhängarna och koranen faktiskt uppmanar till våld mot otrogna eller islamskeptiker, bör ses som ställningstagande nog.

Jag kan dock föreställa mig att det är svårt att överge något som man blivit hjärntvättad med sedan man föddes. Kunskap kommer bita på endast de förnuftigaste av muslimer. Tyvärr är den gruppen inte i majoritet.

Nativiteten är som du säger också sjukt hög hos muslimer, flera gånger så stor som hos västerländskt folk, vilket är rätt extremt. Därför måste man vara blind och/eller hjärndöd för att inte förstå att islamiseringen är oundviklig, om man inte gör något åt saken.
Citera
2015-11-19, 11:31
Medlem
MaxDLs avatar
Bra timad trådstart. Ganska komiskt att se hur många försökte hånle eller himla med ögonen åt något som idag är känt som sanningen.
Citera
2015-11-19, 12:04
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakistokrati
1 år gammalt klipp med Richard Jomshof(SD) i talarstolen(?) Tror ni Magnus Manhammar(S) skulle stå och hånflina lika mycket mot Jomshof(SD) om replikerna hade skett idag?

Lustigt också att Eva-Lena Jansson (S) anklagar SD att de vill dra ner på biståndet 9,7 miljarder när nu samma socialdemokratiska politik vill halvera biståndsbudgeten vilket betyder en minskning med 20 miljarder o_0

https://www.youtube.com/watch?v=_aMWj9vg2g4

Nja.....jag såg nyss ett 2 veckor gammalt klipp från agenda där Magdalena Andersson sa att biståndsbudgeten är 70 miljarder och att det var således 35 miljarder som skulle skäras bort från den
Citera
2015-11-19, 12:36
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Bra timad trådstart. Ganska komiskt att se hur många försökte hånle eller himla med ögonen åt något som idag är känt som sanningen.

Denna skulle också kunna anses som bra timead. Magnus Betnér för 3 månader sedan. Mycket verkar ha hänt på dessa få månader
Betnér:
Citat:
Sverige har aldrig varit tryggare än vad det är nu. Jag upprepar, Sverige har aldrig varit tryggare än vad det är just nu!

https://www.youtube.com/watch?v=drH21YCHpQs
Citera
2015-11-19, 21:17
Medlem
Snubchurps avatar
Felpost
Senast redigerad av Snubchurp 2015-11-19 kl. 21:19.
Citera
2016-12-08, 19:23
Medlem
Varför denna tystnad från SD? När de som mest behövs då MSM fått luft igen och drar igång sin utrotningskampanj så önskar man lite moteld i form av fakta och debattartiklar.

De tror väl inte att de kan överleva genom att gömma sig. Eller finns det inga motargument som håller längre, har de insett att loppet är kört.

SD känns märkligt frånvarande, som om partiet är nära en sjukskrivning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in